راهبرد‌ها و کار‌های اساسی برای جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در فصل بارندگی از سوی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حال اجرا است.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای خوزستان گفت: ۳ راهبرد و کار اساسی برای جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در فصل بارندگی در نقاط دارای مشکل در سراسر استان در حال اجرا است و انتظار می‌رود با بارش باران مشکلی ایجاد نشود. اجرای کار‌های اساسی برای جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در خوزستان

فرزان عباسیان بازسازی، ساخت، ارتقا و بهسازی بیش از ۶٢ دستگاه تابلو برق و راه‌اندازی الکتروپمپ‌های فاضلاب و تجهیز آن‌ها به تجهیزات حفاظت الکتریکی نوین برای عملکرد مناسب در زمان اوج بار با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال را یکی از راهبرد‌های شرکت آب و فاضلاب استان برای عبور از فصل بارندگی عنوان کرد.

او می گوید: تاکنون تابلو‌های برق تاسیسات فاضلاب شهر‌های سوسنگرد، بستان، چمران، خرمشهر، آبادان و ماهشهر بازسازی شده و در مدار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

به گفته او سرویس، تعمیر و بازسازی ترانسفورماتور‌های تاسیسات فاضلاب با استفاده از قرارداد‌های موجود از دیگر راهبرد‌های شرکت آبفای خوزستان به شمار می‌روند.

عباسیان می‌گوید: تعمیر و بازسازی ترانسفورماتور‌های برخی از شهر‌های استان با هزینه‌ای بیش از ۴ میلیارد ریال انجام شده است.

به گفته معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان؛ سرویس، تعمیر و بروزرسانی ترانسفورماتور تاسیسات فاضلاب شهر‌های چمران، ماهشهر و ۳ دستگاه از ترانسفورماتور‌های شادگان با نظارت دفتر سیستم‌های کنترل و انرژی فاضلاب انجام شد.

او گفت: قبل از این و با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال دیزل ژنراتور‌های تاسیسات فاضلاب ۹ شهر خوزستان بروزرسانی و بازسازی شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.