همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، مجموعه شرکت فولاد اکسین خوزستان با یکی از آزادگان سرفراز دفاع مقدس دیدار کردند.

امروز ۲۶ مردادماه و در سالروز بازگشت آزادگان به وطن،سجاد خراسانی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان و حیدر قنبری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید سید جاسم نوری این شرکت همراه با کارکنان واحد روابط عمومی با آزاده سرافراز شیخ جلال جابریان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سجاد خراسانی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: به وجود آزادگان سرافراز وطن می‌بالیم زیرا این افراد معطر به عطر شهدایی هستند در راه وطن از خون خود گذشتند و تا پای جان برای ایران جنگیدند.

او افزود: ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی روزی سراسر افتخار است که بر صفحات زرین انقلاب نقش بسته وبی‌تردید هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد.

خراسانی ضمن گرامی داشت سالروز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز  به میهن اسلامی اضافه کرد: آزادگان سرافراز وطن هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع تاریخی خاص نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت دمیده شده‌اند و حضورشان مایه سربلندی و افتخار است.

در ادامه این دیدار حیدر قنبری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید سید جاسم نوری شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز اظهار کرد: پیام و سیره شهدا و آزادگان، گواه سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است و برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

همچنین در دیدار آزاده سرافراز شیخ جلال جابریان نیز ضمن تقدیر از حرکت ماندگار کارکنان اکسین در گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به وطن عنوان کرد:از محبت شرکت فولاد اکسین خوزستان که به ما سرزدند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

وی افزود: امیدوارم این اقدامات اکسین که نمادی از توانمندی این شرکت در همه عرصه های تولیدی و حتی فرهنگی است تداوم داشته و پایدار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.