معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: تخصیص اعتبار از طریق تسهیلات ارزان قیمت در سطح ملی برای پروژه تله کابین یاسوج پیگیری می شود.

محسن کوشش تبار گفت: مشکلات پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه گذار این پروژه در جلسه مشترک بانک عامل، سرمایه گذار و میراث‌ فرهنگی در تهران پیگیری می شود.

او می گوید: این پروژه نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری و اشتغالزایی مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور،  باید سقف پرداخت تسهیلات بانکی به این پروژه توسط بانک سپه کشور افزایش یابد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت  پروژه تله کابین یاسوج، می گوید: تکمیل این پروژه نقش مهمی در جذب گردشگر مرکز استان دارد.

سعید طالبی پور با بیان اینکه تمام تجهیزات لازم توسط سرمایه گذار خریداری شده است، گفت: پرداخت تسهیلات برای اتمام زیرساخت ها از جمله پایه های خط کابین ها ، رستوران ، کافی شاپ، و محوطه سازی است.

او می گوید: تکمیل پروژه تله کابین یاسوج به یک مطالبه عمومی برای مردم تبدیل شده که نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان، با توجه به نزدیکی پروژه تله کابین به آبشار یاسوج در صورت تکمیل شاهد استقبال خوبی از سوی گردشگران خواهیم بود.

عملیات اجرایی تله‌کابین یاسوج پایتخت طبیعت ایران در مهرماه ۱۳۹۲ آغاز شده و با وجود گذشت حدود ۹ سال، این پروژه گردشگری پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.