نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: در اختصاص بودجه به استان‌های محروم باید توجه بیشتری شود.

علی اکبر بسطامی عصر شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ایلام گفت: این کمیته به دلیل آنکه وظیفه پیشرفت و آبادانی شهرستان را بر عهده دارد، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و تصمیماتی که در آن اتخاذ می‌شود، باید برای توسعه شهرستان مورد توجه ویژه قرار گیرد تا به مرحله اجرا برسد.

او گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی اعتبارات ملی قابل توجهی دارند، لذا مدیران دستگاه‌های شهرستان باید متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را مطالبه کنند و هر جا لازم است، اطلاع دهند تا ما نیز در سطح مجلس پیگیری کنیم.

نماینده مردم ایلام با اشاره به لزوم توجه به ضریب محرومیت در تقسیم بودجه، تصریح کرد: در بحث بودجه به استان‌های محروم توجه بیشتری شود و مسئولان باید واقعیت‌های ملموس مناطق کمتر توسعه یافته را ببینند.

بسطامی در ادامه در خصوص توانمندسازی مدیران و آشنایی کامل آن‌ها به موضوع برنامه ریزی و جذب اعتبارات و همچنین موضوعات ساختاری برای رسیدن به اهداف عالیه و توسعه شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این نشست مدیران ادارات شهرستان در خصوص طرح‌ها و نیازهای بودجه‌ای مرتبط، مطالبی را عنوان و در خصوص آخرین اقدامات و پروژه‌های در دست اجرا به ارائه گزارش پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.