فرماندار مهران با بیان اینکه از شب گذشته میزان تردد زوار اربعین حسینی در این مرز افزایش یافته است، گفت: از ساعت ۲۴ شب گذشته تا کنون ۱۱۵ هزار نفر از پایانه مرزی شهید سلیمانی تردد داشته‌اند.

شفیعی گفت: از ساعت ۲۴ شب گذشته تا کنون ۱۱۵ هزار نفر از پایانه مرزی شهید سلیمانی تردد داشته‌اند. از این میزان تردد ۸۰ هزار نفر از مرز مهران خارج و ۳۵ هزار نفر دیگر از طریق این مرز وارد کشور شده است.

وی با اشاره به افزایش میزان ترددها در مرز مهران، گفت: در حال حاضر نیز موج برگشت زوار از زیارت عتبات عالیات از طریق مرز مهران در حال افزایش است.

فرماندار مهران با اشاره به اینکه امکانات لازم از جمله آب، یخ و غذای گرم برای خدمات رسانی به زوار در پایانه مرزی مهران به میزان کافی انباشت شده است، تصریح کرد: با توجه به گرمای‌ هوا در ساعت‌های خنک روز به ویژه در طول شب شاهد افزایش میزان تردد زوار از این مرز هستیم.

شیفیعی با تاکید بر اینکه هموطنان متقاضی سفر اربعین، برنامه سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، ابراز کرد: مدیریت سفر اربعین از سوی هموطنان عزیز، نقش مهمی در راستای مدیریت تردد زوار و ارائه خدمات مطلوب‌تر به زوار دارد.

وی بیان کرد: در مجموع در حوزه شهرستان مهران ۱۵۰ موکب از سه راهی جندالله تا پایانه مرزی شهید سلیمانی در راستای خدمات رسانی به زوار فعالیت دارند.

برچسب ها: اربعین ، مرز مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.