استاندار ایلام گفت: زیرساخت لازم برای تامین آب ۵۰۰ هزار زائر در روز در پایانه مرزی مهران ایجاد شده است.

حسن بهرام نیا در دیدار معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو که با حضور بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: اعتبار آبرسانی استان ایلام با کمک و مساعدت وزارت نیرو و مشارکت محرومیت زدایی سپاه ۳۰ درصد افرایش یافته است.

او گفت: مشکل آبرسانی روستاهای که مشکل کمبود آب دارند با جهاد آبرسانی و نگاه مثبت وزیر نیرو و معاونین به استان، حل و فصل می‌شود.

استاندار ایلام در ادامه گفت: از ابتدای حضور در ایلام جلسات متعددی برای پیگیری مشکل آبرسانی به روستاهای استان برگزار شده و نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده است.

او گفت در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اهتمام دستگاه‌های ملی و استانی برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره بزرگ اربعین در استان تاکید کرد و بیان کرد: موضوع تأمین آب در پایانه مرزی مهران حل شده و روزانه برای مصرف ۵۰۰ هزار نفر آب ظرفیت سازی شده است.

استاندار ایلام با قدردانی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همدلی و هماهنگی خوبی بین مجموعه مدیران استان برقرار است و باید مدیران نیز از ظرفیت بالای نمایندگان در مجلس برای توسعه استان بهره گیرند.

او یکی از برنامه‌های راهبردی استان را برگزاری باشکوه اربعین عنوان کرد و گفت: برای اربعین پیش رو باید کاری کنیم که خدمات دهی شایسته‌ای به زائران ارائه شود.

برچسب ها: مرز مهران ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.