رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل از انجام بیش از ۳۰۰ مورد بازدید و نظارت بر تاسیسات گردشگری در اردبیل در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

محمدرضا شایقی گفت: رونق گردشگری یکی از مهمترین برنامه‌ها در اردبیل بوده که در این راستا امسال شاهد اجرای ۱۰ برنامه جشنواره و روزگاه در شهرستان بودیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل با اشاره به برگزاری جلسات ستاد خدمات سفر گفت: هدف از برگزاری این جلسات هدفگذاری برای خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به گردشگران و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های جاذب گردشگر بوده که تداوم این جلسات جزو اولویت‌هاست.

شایقی از انجام بیش از ۳۰۰ مورد بازدید و نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: به دنبال بازرسی‌های انجام شده بیش از ۱۰ مورد تذکر به واحد‌های متخلف و بیش از ۳۰ مورد تشویق برای تاسیساتی که خدمات‌رسانی مناسب و مطلوب می‌کنند، ارائه شده است.

او افتتاح و بهره‌برداری از نخستین دوچرخه هوایی در پل معلق شیشه‌ای هیر را از جمله اقدامات در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: اولین هتل پنج‌ستاره استان نیز که در شهرستان اردبیل احداث شده، در چند روز آینده افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل با اشاره به صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری گفت: صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری به تعداد پنج مورد و صدور دو مورد پروانه بهره‌برداری در قالب مزرعه گردشگری از ابتدای سال تاکنون در این بخش انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار