مرکز رسانه دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل از شناسایی ۲ زورگیر که اقدام به سرقت مقرون به آزار یک پیر زن نموده و متواری شده بودند، خبر داد.

به دنبال انتشار خبر خفت گیری و زورگیری ۲ جوان در یکی از محلات اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل برای شناسایی این دو فرد دستور ویژه‌ای داد و اعلام کرد: متعاقب این دستور، عملیات ویژه‌ای با فوریت جهت شناسایی نامبردگان اقدام گرفت که اطلاعات تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.
طی روز‌های اخیر، انتشار گسترده ویدیوی خفت گیری ۲ جوان نسبت به یک پیر زن در یکی از محلات، در فضای مجازی موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده است و مردم، واکنش سریع دستگاه‌های متولی را خواستار شده اند.
روز گذشته سرهنگ شاهین نصرتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتطامی استان اردبیل نیز از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان به واحد‌های عملیاتی مبنی بر پیگیری جدی موضوع و تسریع در شناسایی و دستگیری خاطیان خبر داده بود.
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برای مقابله با این قبیل جرائم، بازدارنده است به طوری که دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اردبیل در ۲۴ مهر ماه سال قبل از دستگیری ۱۸ نفر و در ۳۰ مهرماه همان سال از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی خبر داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.