مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هیات‌های مذهبی بانوان ظرفیت قابل اتکایی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در نشست هم اندیشی مادران مقاومت، ویژه مسئولان هیات‌های مذهبی بانوان اردبیل گفت: هدف عمده در حوزه فرهنگی و تبلیغی بانوان، ارتقای کیفی برنامه‌های هیات‌های مذهبی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: شبکه تبلیغی هیات‌های مذهبی بانوان باید بیش از پیش در راستای توانمندسازی و بصیرت افزایی بانوان بویژه دختران نوجوان و جوان به ایفای نقش بپردازد.
او هیات‌های مذهبی را محور جریان فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت: شناخت اولویت‌ها و تلاش برای تقویت فکری و فرهنگی بانوان باید توسط هیات‌های مذهبی صورت گیرد.
جعفرزاده با اشاره به برخی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزود اعتیاد، طلاق، مد و مدپرستی، عدم اعتقاد صحیح به اصول و ارزش‌های دینی در برخی افراد از مسائل مهم حوزه بانوان است که باید در برنامه ریزی فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به راهکار‌های مهم در اثرگذاری تبلیغ دینی اشاره کرد و افزود: ارائه محتوای مناسب و مورد نیاز مخاطب، آراستگی ظاهری و برخورد ملایمت آمیز از مهم‌ترین راهکار‌های اثربخشی فعالیت مسئولان هیات‌های مذهبی بانوان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.