در پنجمین روز از هفته ملی سلامت بخش عفونی و بلوک جدید اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر به بهره‌برداری رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر  گفت: بلوک جدید اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر در زیر بنای 630 متر مربع در دو طبقه و با 5 اتاق عمل مجهز و یک واحد مجزا و مجهز آنژیوگرافی افتتاح شد.

موحد  گفت: با افتتاح این بلوک جدید تعداد اتاق عمل این بیمارستان از 4 به 9 افزایش یافته همچنین واحد آنژیوگرافی این بلوک برای اولین بار در جنوب استان و به عنوان دومین واحد آنژیوگرافی در استان آماده خدمات دهی به مردم شریف حوزه تحت پوشش دانشگاه خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت : تمام تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بر بهبود کمیت و کیفیت خدمات دهی حوزه سلامت می باشد و در این راستا با افتتاح دو پروژه مهم در هفته ی دولت، چهره ی بهداشت و درمان جنوب استان تغییر خواهد کرد.

مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با اشاره وضعیت جاده ای استان افتتاح بلوک اتاق عمل جدید دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر را اتفاق مثبتی دانست و گفت : امیدواریم با افتتاح بخش ها جدید نیاز درمانی مردم شریف جنوب استان در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تامین شود و شاهد کاهش سفرهای درمانی مردم عزیز باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار