پایگاه اورژانس ۱۱۵ منطقه ۳ شهری چابهار با زیربنای ۱۲۰ مترمربع و اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان با همت موسسه خیریه «حاج میربهاالدین» برای استفاده ۳۰ هزار نفر با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، سرپرست فرمانداری چابهارافتتاح شد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر  گفت: هفته سلامت فرصت ارزشمندی برای یادآوری و تأکید اهمیت سلامت در جامعه و تاثیر آن در توسعه و پیشرفت هر کشور است.

سعید موحد گفت: دوران سخت شیوع گسترده ویروس کرونا و تاثیری که بر زندگی و بنیان‌های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی در سطح جهان داشت، نشان داد تحقق سلامت جامعه جز با تلاش و همکاری همگان میسر نخواهد شد.

موحد  گفت:  مقوله‌ سلامت اهمیت فراوانی دارد و همه ساله در کشور یک هفته به عنوان هفته‌ی سلامت اختصاص داده می‌شود، و  شعار هفته سلامت امسال تحت عنوان "سلامت ما، سلامت سیاره ما" تاکید بر لزوم همکاری همه اقشار جامعه برای داشتن جامعه‌ای سالم دارد، چرا که امروزه یکی از مهمترین مؤلفه‌های مورد نیاز هر جامعه برای رسیدن به توسعه‌ پایدار، تحقق سلامت و بهداشت است.

او گفت: بی تردید یکی از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، توزیع عادلانه خدمات سلامت و سهولت دسترسی همگان به این خدمات است و این مهم نیاز به همکاری و همدلی همه‌ اقشار جامعه دارد و امیدواریم بتوانیم با مشارکت عمومی در فرهنگ سازی از طریق آموزش وپرورش استفاده از رسانه‌های اجتماعی در کنار خدمات کادر بهداشت و درمان گامی بلند در راستای تحقق اهداف سلامت و حرکت در مسیر توسعه پایدار کشورمان برداریم.

او  ارائه خدمات ویزیت رایگان به بیماران و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی خیرآباد بمپور و چندین پروژه دیگر را از جمله برنامه‌ها در هفته سلامت عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار