مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تکمیل طرح آبرسانی به مجتمع ۷۲ روستایی چاه احمد و تعدادی از روستا‌های دیگر این استان مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا قاسمی با اشاره به اینکه وضعیت آب شهر و روستا‌های حوزه خاش، میرجاوه، تفتان، نصرت‌آباد و کورین مورد بررسی قرار گرفت، گفت:  تکمیل طرح آبرسانی به چهار روستای مجموعه اسکل‌آباد و دهپابید در خاش با اتصال مخازن و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ تا بهمن ماه انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: همزمان با این اقدام لازم است حفر ۲حلقه چاه در منطقه کچ گوهرکوه برای افزایش ظرفیت تأمین آب شهر نوک‌آباد و روستا‌های اشاره شده صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به روستا‌های تفتان گفت: عملیات نقشه‌برداری و حفر چاه برای مجتمع هفت روستایی کله شهتوت، تجهیز چاه و اجرای سه کیلومتر خط انتقال برای بحرآباد نازیل نیز در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به مجتمع روستایی چاه احمد در شهرستان تفتان بیان کرد: فاز یک و ۲ این مجتمع مشتمل بر ۷۲ روستا بوده که در این طرح تاکنون اجرای ۱۸۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و ساخت یک‌هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب انجام شده است.

قاسمی اظهار کرد: به منظور تکمیل این طرح و بهره‌مندی اهالی از آب آشامیدنی پایدار، اتصال خطوط انتقال به شبکه، ساخت حوضچه‌ها و حفر چاه جدید و کف‌شکنی باید انجام شود.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب برای همه شهرستان‌ها برنامه دارد که در صورت تزریق اعتبار مناسب ضمن سرعت گرفتن پروژه‌ها مردم نیز از ثمرات آن بهره‌مند می‌شوند.

 

برچسب ها: آبرسانی ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار