در پی وقوع وقوع توفان‌های تگزاس ۲۳ نفر زخمی شدند.

در پی وقوع گردباد‌هایی که مرکز تگزاس را در نوردید، ۲۳ نفر زخمی شدند. این در حالی است که انتظار می‌رود گردباد‌ها و باد‌های مخرب بیشتری امروز بوزد.

این در حالی است که این توفان‌ها خسارات گسترده‌ای را در شهر «سالادو» در ایالت تگزاس برانگیخت. «دیوید بلکبرن» قاضی شهرستان بل گفت ۲۳ نفر مجروح شده اند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است. همچنین ۱۲ نفر از افراد زخمی شده به بیمارستان منتقل شدند.

وی درباره این توفان در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: چیز زیادی باقی نماند. درختان بزرگ ریشه کن شده و واژگون شدند. ساختمان‌ها به واقع به تلی از خاک بدل شدند. خطوط برق، ستون‌های برق همه جا افتاده اند و این نهایت ویرانی است.

همچنین در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، تگرگ‌هایی به اندازه گریپ فروت در ارتباط با این طوفان‌ها به نماش در امده است. گردباهد‌ها در آیووای آمریکا نیز روز سه شنبه گزارش شدند؛ اما گزارشی از کشته و یا زخمی شدن فردی در آنجا اعلام نشد.

همچنین در لینکن واقع در ایالت نبراسکا نیز باد شدیدی سبب انداختن درختان شد و برخی خسارت‌ها را به بار آورد. گفته شده است هشدار کولاک که از سوی سرویس ملی هواشناسی آمریکا برای مناطق غربی و مرکزی داکوتای شمالی تا روز پنجشنبه صادر شده، به قوت خود باقی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار