وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ضعف نهاد‌های امنیتی و نظامی این رژیم در جلوگیری از عملیات فلسطینیان اذعان کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی پس از انتقاد‌ها علیه او به دلیل ناتوانی ماموران امینتی این رژیم در جلوگیری و شناسایی عاملان عملیات‌های استشهادی فلسطینی ها، گفت: شناسایی و دستگیر کردن شخصی که تصمیم به حمله با سلاح سرد و چاقو دارد، دشوار است.

مصاحبه کننده در پاسخ با اشاره به عملیات‌های الخضیره و بنی براک، گفت که عملیات‌های اخیر نه تنها چاقوکشی و با سلاح سرد نبوده، بلکه در هر دو عملیات از مسلسل و سلاح گرم استفاده شده و نیاز به برنامه ریزی قبلی داشته است.

گانتس در ادامه با اذعان به اینکه رژیم صهیونیستی روزهای سخت و غم انگیزی را سپری می‌کند، ادعا کرد: نیرو‌های امنیتی ما ده‌ها عملیات را در ماه گذشته خنثی کردند.

او همچنین توضیح داد که نیرو‌های امنیتی در حال بررسی این مسئله هستند که عامل عملیات بنی براک، چگونه با ایجاد سوراخی در حصار‌ها توانسته وسیله نقلیه و سلاح خود را عبور دهد و به شهر بنی براک برسد و عملیات استشهادی را انجام دهد که در آن ۵ نفر از شهرک نشینان کشته شدند.

گانتس بر تلاش‌های جدی برای جلوگیری از عملیات‌های آینده با همکاری همه گروه های امنیتی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
خدارا شکر که سختی به سراغتان آمد البته بازم کمه
پس مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا
تا دنیا آرامش را تجربه کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
به روزهای نابودی نزدیک میشید
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۰۷:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
روزهای سختر در پیش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
شما روزهای بسیار سخت تری هم در پیش دارید شما باید به آن روز فکر کنید که این رژیم ظالم و غاصب و کودک کش متلاشی شده و شما صهیونیست ها باید بروید به موطن اصلی خود و همان خراب شده ای که قبلاً بودید .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۲:۲۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
کجاشو دیدی ملعون صهیونیستی این تازه اولشه تا به خاک سیاه فروپاشی خاری ذلت مداوم و نابودی کامل رژیم جعلی اشغالگر جنایتکار تروریستی کودک کش مظلوم کش مسلمان کش بنشینید شمارش معکوس فروپاشی و نابودیتون در جهان چند وقت با قدرت معجزه آسای عصای موسی سلام الله بر فرق سر ملعونتان زده شده و شروع شده شما صهیونیستها و اربابان نژادپرست ملعونین ضدحقوق بشر قرن آینده را هرگز نخواهید دید همگیتون به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین انداخت خواهید شد برای همیشه طول تاریخ بشریت توسط مومنین مستضعفین خردمندان عادلین آزاده اندیشان عالم هستی این خط اینم نشان این سنت الهیست همانگونه که از سلسله پادشاهی فرعونیان ظالمان ستمگران برده داران خبیث نژادپرستان کافرین دوران حضرت موسی سلام الله علیه حکومت پادشاهیشان ادامه نیافت و همگیشون در دریا غرق شدند با معجزه عصای حضرت موسی نبی الله . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
روزهای سختتان هنوز مانده. زود باشید شنا یاد بگیرید که به زودی به دریا ریخته خواهید شد.
Germany
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
ولی فعلا مردم ایران رورای سختو سپری میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
بنی گانتس تازه اولشه کجای کاری ؟
آخرین اخبار