مکرون: می‌دانم می‌توانم روی ارتش حساب کنم

رئیس‌جمهور فرانسه در پیامی خطاب به ارتش کشورش گفت در این شرایط فرانسه متوجه می‌شود که می‌تواند بار دیگر به ارتش خود تکیه کند.

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در پیامی خطاب به ارتش کشورش مدعی شد: «حمله روسیه به اوکراین خطرناک‌ترین نمایش قدرت از زمان پایان اتحاد جماهیر شوروی است. روسیه که مورد حمله یا تهدید قرار نگرفته است، از زور به عنوان ابزار بیان در روابط بین‌الملل استفاده می‌کند.»

رئیس‌جمهور فرانسه گفت: «در این شرایط فرانسه متوجه می‌شود که می‌تواند بار دیگر به ارتش خود تکیه کند. می‌دانم می‌توانم روی شما حساب کنم که در حین انجام وظایفتان هوشیاری و خویشتنداری شدید نشان دهید.»

مکرون افزود: «ما با هم با این بحران روبه‌رو خواهیم شد و مواضع دائمی خود را حفظ خواهیم کرد که امنیت مردم فرانسه را تضمین می‌کند.»

تنش میان روسیه و اوکراین که از سال‌ها پیش آغاز شده بود، از هفته گذشته با مداخلات غرب افزایش داشته است. پنج‌شنبه هفته گذشته حملات روسیه به اوکراین آغاز شد و در این میان مداخله‌های غرب و به طور خاص آمریکا به بدتر کردن شرایط کمک کرده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌‌جمهور روسیه شنبه‌شب به ستاد مشترک نیرو‌های مسلح روسیه دستور داد نیرو‌های بازدارنده هسته‌ای این کشور را در حالت آماده باش قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
اروم باش شبا راحت بخاب بخاب تا میتونی دلداری بده به خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
الان بهار هست و جیک جیک مستانه اروپا فردا که پاییز و زمستان بیاد مردم اروپا با بسته شدن شیر گاز روسیه از سرما یخ می بندند. اروپا هیچ جایگزینی برای گاز روسبه ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
زمستون داره میره و رو سیاهیش برای غربه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
رو یک ارتش پر از رنگین کمان حساب میکنی؟؟ خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
غلط کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
بیا پایین بچه سرمون درد گرفت خخخ
آخرین اخبار