براساس گزارش اداره بهداشت لس آنجلس، دفتر مرکزی اسپیس ایکس نزدیک به ۳۰ درصد مبتلایان اخیر کرونا در محل کار‌ را به خودش اختصاص داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از cnet، اداره بهداشت عمومی لس آنجلس روز دوشنبه گزارش داد که دفتر مرکزی اسپیس ایکس نزدیک به ۳۰ درصد از موارد اخیر کووید-۱۹ در محل کارهای شهر لس آنجلس را تشکیل می‌دهد که اخیراً نیز آزمایش حداقل ۱۳۲ کارمند مثبت بوده است. گزارشات قبلی اشاره می‌کنند که دفتر مرکزی اسپیس ایکس در هاثورن نزدیک به ۶۰۰۰ کارمند دارد.

اسپیس ایکس در واکنش به این موضوع در مصاحبه‌ای به واشنگتن پست گفت که این اعداد مربوط به ماه‌های قبل از سپتامبر است و تصور می‌شود از بین مبتلایان تنها یک مورد در محل کار مبتلا شده باشد. دومین رکورد دار در بخش بیشترین موارد مبتلا شده در محل کار مربوط به مرکز فدرال فرودگاه بین المللی لس آنجلس با ۸۵ مورد می‌باشد.

کارمندان اسپیس ایکس

این اتفاق در حالی رخ داده که ایلان ماسک صاحب اسپیس ایکس پیش‌تر در مصاحبه‌ای اشاره کرده بود که در سال ۲۰۲۰ کرونا پایان خواهد یافت. همچنین این مورد اولین شیوع گسترده کرونا در اسپیس ایکس نیست و در ماه مارس ۲۰۲۰، تست کرونا کارمندی که به خارج از کشور سفر کرده بود مثبت شد و حداقل ۱۲ کارمند دیگر را به قرنطینه فرستاد، البته دقیق مشخص نیست در آن زمان چند کارمند دیگر به خاطر این اتفاق به کرونا مبتلا شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.