منابع خبری از تعطیلی پارلمان انگلیس به دلیل نقض قوانین از سوی یک دوچرخه‌سوار خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، پس از آن‌که پلیس انگلیس یک دوچرخه‌سوار را به دلیل نقض قوانین امنیت پارلمان این کشور بازادشت کرد، پارلمان انگلیس تعطیل شد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل نیز در این باره اعلام کرد: «یک دوچرخه‌سوار امنیت دروازه مجلس عوام انگلیس را نقض کرد و بازداشت شد، اکنون نیز پارلمان انگلیس تعطیل است.»

تصاویری که در توییتر منتشر شد نشان می‌دهد یک افسر پلیس این دوچرخه‌سوار را بازداشت کرده و تعداد دیگری افسر پلیس نیز در اطراف او حلقه زده و اسلحه‌های خود را به سمت او نشانه گرفتند.

تعطیلی پارلمان انگلیس به دلیل نقض قوانین امنیتی

تصویر دیگری که از این حادثه منتشر شد نشان می‌دهد پلیس این دوچرخه‌سوار را به داخل ماشین ون هدایت می‌کند.پلیس انگلیس نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این حادثه تاکنون تروریستی اعلام نشده است.

ورودی پارلمان که این دوچرخه‌سوار از آن عبور کرد مکانی بود که پیشتر در سال ۲۰۱۷ حمله‌ای تروریستی از سوی یک مرد ۵۲ ساله و وابسته به گروه‌های افراطی انجام شده است.

در آن زمان این فرد با عبور از روی پل و سوار بر ماشین تیراندازی کرد که براثر آن ۴ نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر مجروح شدند.او سپس با توسل به زور از دروازه‌های پارلمان عبور کرد و یک افسر پلیسِ غیرمسلح و ۴۸ ساله انگلیسی را نیز با چاقو به قتل رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار