شهردار منطقه «الغبیری» در بیروت از «سمیر جعجع» رئیس حزب «القوات اللبنانیه» در ارتباط با حوادث روز پنجشنبه گذشته شکایت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «معن خلیل» شهردار منطقه «الغبیری» در بیروت اعلام کرد از «سمیر جعجع» رئیس حزب «القوات اللبنانیه» در ارتباط با حوادث روز پنجشنبه گذشته در منطقه «الطیونه» بیروت شکایت کرده است.

به گفته معن خلیل، این شکایت علیه سمیر جعجع، افراد بازداشت شده و کسانی است که در تحقیقات مجرم شناخته شده‌اند، تنظیم شده است.

در همین حال، روزنامه لبنانی الاخبار ضمن اشاره به نام ۱۰ عضو حزب جعجع اعلام کرد اتهاماتی که علیه این افراد مطرح شده تلاش برای قتل، شرارت و ایجاد رعب است.

سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانیه است؛ حزبی که در جریان تظاهرات روز پنج شنبه در منطقه الطیونه از سوی حزب الله عامل تیراندازی به تظاهرکنندگان لبنانی شناخته شد.

در پی تظاهرات مسالمت‌آمیز حامیان جنبش امل و حزب‌الله در مقابل دادگستری لبنان، شبه‌نظامیانی که از قبل بر روی ساختمان‌های اطراف مستقر شده بودند به سوی آنان شلیک کرده و بر اثر اصابت گلوله به سر و قلب برخی از مردم ۷ تن شهید شده و بیش از ۳۰ تن دیگر نیز مجروح شدند. بلافاصله بعد از این حادثه حزب‌الله و جنبش امل اعلام کردند حزب القوات اللبنانیه مسئول این حمله است و باید محرکان و صحنه‌گردانان این حادثه معرفی و مجازات شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
بزرگترین فتنه و اتش بیار معرکه را اگر دادگاهی کنند
شاید کمی عدالت برقرار بشه
آخرین اخبار