دبیر کل حزب الله لبنان روز گذشته در سخنانی به حزب «القوات اللبنانیه» هشدار داد از فتنه گری و ایجاد جنگ داخلی در لبنان دوری کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان شب گذشته در سخنانی به دشمن تفرقه انداز لبنان هشدار داد که ذهنیت درگیری و جنگ داخلی را کنار بگذارد.

سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانیه است؛ حزبی که در جریان تظاهرات روز پنج شنبه در منطقه الطیونه از سوی حزب الله عامل تیراندازی به تظاهرکنندگان لبنانی شناخته شد.

کشتار عین الرمانه، همدستی با رژیم صهیونیستی برای حمله به اردوگاه صبرا و شتیلا و کشتار آوارگان فلسطینی و جنایات روستای الصفره کارنامه ای است که جعجع طی ده های اخیر از خود بر جای گذاشته است.

تظاهرکنندگان لبنانی خسته از سیاسی شدن پرونده انفجار بیروت و فرسایشی شدن رسیدگی آن به خیابان‌های رو به روی کاخ دادگستری رفتند که ناگهان به رگبار بسته شدند وهفت تن از آنان به شهادت رسید.

کارشناسان ریشه این فتنه انگیزی و تفرقه افکنی ها را نزدیک شدن به موعد انتخابات پارلمان لبنان می‌دانند.به نظر می‌رسد با نزدیک‌تر شدن به دور جدید این انتخابات نگرانی سمیر جعجع و متحدانش، تقویت جایگاه حزب الله و پر رنگ‌تر شدن گفتمان مقاومت در لبنان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۱۱ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد : بسم رب الشهداء و الصدیقین : فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغالِبُون .
قابل توجه دشمنان اسلام و مسلمین امت حزب الله در سر تا سر جهان و جهان اسلام بدانید و آگاه باشید ای دشمنان امت حزب الله رزمندگان جانبرکفان دلاور مردان مرد شیر دلان امت حزب الله مجاهدین فی سبیل الله در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص با یکدیگر برادر و متحد و یکپارچه هستند و تعدادشان دها میلیون نفر تکاور یا کماندو یا رنجر یا چیریک هستند همراه با تجهیزات و عدوات و سلاحهای مختلف پیشرفته و تاکتیکها و تکنیک های مختلف دفاعی و حجومی خاص و پیشرفته فقط 100 هزار نفر این رزمندگان تکاور در لبنان هستند که اگر سید حسن نصرالله سید مقاومت اراده کند این 100 هزار نفر می شوند دها میلیون نفر رزمنده تکاور حزب الله سرا پا مسلح و آماده برای هرگونه جنگ و درگیری در هر شرایطی و در هر مناطقی و ای دشمنان امت حزب الله هرگز گمان نکنید که امت حزب الله پشت هم را خالی می کنند مثل کوه پشت و پناه یکدیگرند از هر لحاظ در محاسباتتان اشتباه نکنید که بسیار بسیار بسیار بد خواهید دید و به زباله دان تاریخ بشریت انداخته خواهید شد و به درک جهنم اسفل السافلین واصل خواهید شد . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
لبنان خودش ده ملیون نفر نی.چی میزنی بده ما هم بزنیم
آخرین اخبار