گروه‌های مختلف فلسطینی، تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، گروه‌های مختلف فلسطینی در اظهارات جداگانهای، تجاوز بامداد امروز (پنجشنبه) رژیم صهیونیستی را به شهر تدمر سوریه محکوم کردند.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در واکنش به تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به منطقه تدمر سوریه اعلام کرد: تجاوز به تدمر، نشان دهنده جنایت مستمر علیه سوریه است و نقض آشکار منشور سازمان ملل درباره حاکمیت یکی از کشور‌های عضو توسط رژیم اشغالگر محسوب می‌شود. این تجاوز، قدرت و توان سوریه را تضعیف نمی‌کند و این کشور قادر است با تجاوز جنایتکارانه و مستمر علیه خود مقابله کند.

همچنین داوود شهاب، مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با المیادین، تجاوز هوایی اسرائیل به منطقه تدمر سوریه را به شدت محکوم کرد و گفت: این تجاوز بار دیگر نشان داد دشمن قصد دارد سوریه همچنان در دایره حمله، فشار و تهدید امنیت قرار داشته باشد. ما بر حمایت خود از کشور برادر سوریه که دیوار مستحکم عربی در مقابل عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی است، تأکید می‌کنیم.

شهاب افزود: سوریه هزینه‌های سنگینی را به علت پایبندی به اصول ثابت ملی و همچنین موضع گیری آشکار در حمایت از مقاومت و حقوق ملت فلسطین پرداخته است و پرداخت می‌کند.

گفتنی است خبرگزاری رسمی سوریه سانا، شب گذشته گزارش داد سامانه پدافند هوایی این کشور به مقابله با اهداف متخاصم در آسمان شهر «تدمر» واقع در حمص پرداخته است.

همچنین شبکه الجزیره نیز به نقل از منابع سوری گزارش داد که حمله هوایی به جنوب تدمر، از منطقه «التنف» واقع در نزدیکی مرز سوریه-عراق صورت گرفته است.

دقایقی پس از این حمله، خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع آگاه در ارتش سوریه گزارش داد که در حدود ساعت ۲۳:۳۴ شامگاه سیزدهم اکتبر ۲۰۲۱، در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی از سوی منطقه التنف به سمت منطقه تدمر یک برج ارتباطی و برخی نقاط اطراف آن را هدف قرار گرفته شدند که در نهایت خسارات مادی را به این مناطق وارد کرده است.

طبق گزارش این رسانه سوری، در پی این حمله علاوه بر خسارات مادی، ۱ سرباز سوری کشته و ۳ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار