قسمت پایانی سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی امشب روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت آخر سریال تلویزیونی «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی، امشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و ... گروه بازیگران سریال «افرا» را تشکیل می‌دهند.

در نظرسنجی نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰  مجموعه تلویزیونی «افرا» از شبکه یک با ۴۳.۸ درصد مخاطب و کسب رضایت «در حد زیاد» ۸۶.۲ درصدی پربیننده‌تر از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی در صدر سریال‌های سیما قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
ما ‌که خیلی دوست داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
خیلی سریال بی خودی بود. الکی کش میدادن که زمان پر بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۱۳:۵۴ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه در سالهای اخیر مسایل مختلف را در بین تبلیغ روابط ناصحیح و اشتباه دختران و پسران (محرم و یا نامحرم) ترویج می دهند و بازهم متاسفانه بازبین های صدا و سیما اصلا این مسایل برایشان مهم نیست چونکه خودشان در وسط آن هستند و برایشان طبیعی هست ولی این جور روابط برای شهرهای دیگر و پدر و مادر ها اصلا پذیرفته نیست ..... فیلم ها و سریالهای سخیفی که روابط دختران و پسران را چقدر راحت ترویج می دهند و امری عادی جلوه می دهند ، که البته این از دید یک تهرانی شاید خیلی هم طبیعی باشد ولی متاسفانه در دید یک پدر و مادر شهرستان امری بسیار قبیح است که همین هم درست است .
آخرین اخبار