تیم‌های ملی فوتبال ساحلی عمان و پرتغال در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان عمان و پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار، "لئو مارتینز" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال توانست در دقیقه ۱۰:۵۸ گل اول تیمش را به ثمر برساند. "نوح الزادعلی" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی عمان توانست در دقیقه ۱:۳۹ گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند، اما در چند ثانیه بعد "لئو مارتینز" توانست گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه حریف کند. در آخرین دقایق بخش نخست این دیدار کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی عمان با دریافت کارت قرمز از داور، از زمین بازی اخراج شد. بخش نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال به پایان رسید.

در بخش دوم این دیدار، "جلال" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی عمان توانست در دقیقه ۱۱:۳۲ گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه ۱۰:۴۰ توپ با برخورد به "فابیو کاستا" بازیکن پرتغالی وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال شد و نتیجه بازی ۳ بر ۲ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی عمان شد. "فابیو کاستا" در دقیقه ۴:۳۵ دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی عمان را باز و اشتباه خود را جبران کرد. در دقیقه ۳:۴۶ "لئو مارتینز" توانست گل سوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. در ثانیه‌های آخر این دیدار در بخش دوم توپ با برخورد به "مُشِل العرایامی" وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی عمان شد. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال به پایان رسید.

در بخش سوم این دیدار، هر دو تیم موقعیت‌های بسیار زیادی داشتند، اما نتوانستند از این موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال به اتمام رسید.

عمان - پرتغال

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال در اولین بازی مرحله گروهی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار