تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آمریکا و روسیه در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان آمریکا و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار، "نیکولاس چارلز پررا" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی آمریکا توانست در دقیقه ۱۰:۳۲ گل اول تیمش را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه کند. در ثانیه‌های آخر بخش نخست این دیدار "ماکسیم چوژکوف" توانست گل تساوی بخش تیم ملی فوتبال روسیه را به ثمر برساند. بخش نخست این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در بخش دوم، "الساندرو کَنِل" توانست گل دوم تیم ملی فوتبال ساحلی آمریکا را در دقیقه ۹:۴۰ به ثمر برساند، اما در دقیقه ۷:۲۰ "آنتون شکارین" توانست گل تساوی بخش تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه را به ثمر برساند. "بوریس نیکونوروف" و "آندری نوویکوف" توانستند در دقایق ۴:۰۶ و ۳:۵۴ گل‌های سوم و چهارم تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه را به ثمر برسانند و نتیجه بازی را ۴ بر ۲ کنند. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه به پایان رسید.

در بخش سوم، "الساندرو کَنِل" توانست گل سوم تیم ملی فوتبال ساحلی آمریکا را در دقیقه ۱۱:۲۳ به ثمر برساند. در دقیقه ۴:۱۸ مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی آمریکا "نیکولاس چارلز پررا" توانست گل چهارم و تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند. این دیدار با نتیجه ۴ بر ۴ مساوی شد و به وقت‌های اضافه رفت.

در وقت‌های اضافه "آلکسی ماکاروف" توانست گل پنجم تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه را به ثمر برساند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۴ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه به اتمام رسید.

آمریکا - روسیه

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه در اولین بازی مرحله گروهی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار