تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ژاپن و پاراگوئه در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان ژاپن و پاراگوئه به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش اول این دیدار، "کانترو" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی پاراگوئه توانست در دقایق ۲:۲۲ و ۲:۱۵ گل‌های اول و دوم تیمش را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن کند. بخش اول این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی پاراگوئه به پایان رسید.

در بخش دوم "میلسیادس میگدونیو مدینا چاوز" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی پاراگوئه توانست گل سوم تیمش را در دقیقه ۱۱:۴۰ به ثمر برساند. در دقیقه ۳:۱۷ توپ با برخورد به "لوئیس آلبرتو اوجدا مندوزا" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی پاراگوئه، وارد دروازه این تیم و زمینه ساز گل اول ژاپنی‌ها شد. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی پاراگوئه با پایان رسید.

در بخش سوم این دیدار، "تاکویا آکاگوما" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن توانست گل دوم تیمش را در دقیقه ۱۰:۴۴ به ثمر برساند، اما در دقیقه ۹:۵۵ "پدرو پابلو موران" گل چهارم تیم ملی فوتبال ساحلی پاراگوئه را به ثمر رساند و اختلاف گل‌ها را افزایش داد. در دقایق ۴:۵۰ و ۴:۱۷ "تاکویا آکاگوما" و در دقایق ۷:۳۴ - ۳:۵۱ و ۰۰:۱۳ "یامائوچی" توانستند گل‌های خورده را جبران و نتیجه بازی را ۷ بر ۴ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن کنند. این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن به اتمام رسید.

ژاپن - پاراگوئه

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن در اولین بازی مرحله گروهی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار