تیم‌های ملی فوتبال ساحلی تاهیتی و امارات در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان تاهیتی و امارات به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار، هر دو تیم موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه‌های یکدیگر خلق کردند، اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. بخش نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در بخش دوم، "ژاک تآماتوا هواری تتاویرا" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی توانست گل اول تیمش را در دقیقه ۳:۵۵ به ثمر رساند، اما "ولید سالم" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی امارات گل تساوی بخش تیمش را در واپسین لحظات بخش دوم این دیدار به ثمر رساند. بخش دوم این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در بخش سوم این دیدار، "حسن الحمدی" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی امارات توانست گل دوم تیمش را در دقیقه ۱۱:۵۷ به ثمر برساند. در دقیقه ۳:۵۳ توپ با برخورد به "دیلان پاما" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی وارد دروازه تیمش شد و نتیجه بازی را ۳ بر یک به نفع اماراتی‌ها کرد. در واپسین لحظات بخش سوم این دیدار "هایمانو فیلیپ تایارویی" و "رایمانا جان لی فونگ کوئی" توانستند گل‌های دوم و سوم تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی را به ثمر برسانند و نتیجه بازی را ۳ بر ۳ مساوی کنند. این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت‌های اضافه "احمد سالم" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی امارات توانست گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی امارات به اتمام رسید.

تاهیتی - امارات

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در اولین بازی مرحله گروهی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار