تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل به مقام قهرمانی جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ مسکو رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل و روسیه در سومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه بخش نخست این دیدار را طوفانی آغاز کرد و توانست با نتیجه ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل را در بخش نخست این دیدار شکست دهد. گل‌های تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه در بخش نخست را "آنا آکیل باوا" و "ایانا زوبیلووا" به ثمر رساندند.

در بخش دوم این دیدار، "لتیسیا ویلار پائیس" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل توانست در دقیقه ۶:۴۳ گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما در دقیقه:۵:۰۳ "گلافیرا بازانووا" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه گل سوم تیمش را به ثمر رساند. "آنا چرنیاکوا" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه گل چهارم تیمش را در دقیقه ۲:۵۴ به ثمر رساند و نتیجه بازی در بخش دوم را ۴ بر یک کرد. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه به پایان رسید.

در بخش سوم این دیدار، هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای به ثمر رساندن گل داشتند، اما در نهایت این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه به اتمام رسید.

برزیل - روسیه

برزیل قهرمان مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان شد

تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل توانست از ۳ بازی خود در این گروه ۶ امتیاز کسب کند و قهرمان مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان ۲۰۲۱ مسکو شود. تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا - روسیه و آمریکا به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم جدول گروه مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان قرار گرفتند.

جدول نهایی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان ۲۰۲۱ مسکو

جدول نهایی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان ۲۰۲۱ مسکو

در پایان مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان ۲۰۲۱ مسکو از بهترین بازیکنان تقدیر و تشکر شد.

جایزه بهترین دروازه بان به "آنا آکیل باوا" دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه رسید. جایزه بهترین گلزن به "آنا چرنیاکوا" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه رسید. "آنا چرنیاکوا" در ۳ بازیی که برای تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه انجام داد، توانست ۴ گل را به ثمر برساند و در صدر جدول گلزنان مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان ۲۰۲۱ مسکو قرار بگیرد. جایزه MVP (جایزه بهترین بازیکنی است که سهم به سزایی در نتیجه بازی و قهرمانی تیم داشته است) به "باربارا کلودتی" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار