تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا و اسپانیا در سومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا و اسپانیا در سومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا بخش نخست این دیدار را طوفانی آغاز کرد و توانست با نتیجه ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا را در بخش نخست این دیدار شکست دهد. گل‌های تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا در بخش نخست را "آندره آ میرون کاسترو" و "لورا گالگو سیلونته" به ثمر رساندند.

در بخش دوم این دیدار، "ماریا بارکوئرو گوتیرز" توانست در دقیقه ۹:۱۱ گل سوم تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا را به ثمر برساند. در دقیقه ۸:۱۳ "لورن لزلی" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند.

در بخش سوم این دیدار، "ربکا استایلر" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا توانست در دقیقه ۵:۳۹ گل دوم تیمش را به ثمر برساند و اختلاف گل‌ها را به عدد یک برساند، اما در دقیقه ۳:۴۷ "آندره آ میرون کاسترو" توانست گل چهارم تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا را به ثمر برساند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا به اتمام رسید.

آمریکا - اسپانیا

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا در سومین بازی مرحله گروهی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار