تیم‌های ملی فوتبال ساحلی اسپانیا و موزامبیک در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان اسپانیا و موزامبیک به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار، "آنتونیو خوزه هرناندز" توانست در دقیقه ۶:۵۵ گل اول و "چیکی سالوادور" در دقایق ۴:۱۱ و ۳:۴۴ توانست گل‌های دوم و سوم تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک کند. بخش نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا به پایان رسید.

در بخش دوم این دیدار، تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک در دقایق ۴:۴۱ - ۳:۲۸ و ۰۰:۳۵ به گل‌های اول - دوم و سوم خود دست پیدا کند و تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا هم توانست در دقایق ۱۱:۴۲ و ۳:۲۶ به گل‌های چهارم و پنجم خود دست پیدا کند. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا به پایان رسید.

در بخش سوم، "چیکی سالوادور" توانست در دقیقه ۱۱:۵۷ گل ششم تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا را به ثمر برساند. مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا "ادوارد سوارز مولینا" توانست در دقیقه ۶:۴۵ گل هفتم تیمش را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک کند. "فیگو" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک توانست در دقیقه ۱:۲۵ گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. در واپسین لحضات بخش سوم توپ با برخورد به "مانوئل دومینگوس تیویان" وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک شد و این گل به خودی نتیجه بازی را ۸ بر ۴ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا کرد. در نهایت این دیدار با نتیجه ۸ بر ۴ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا به اتمام رسید.

اسپانیا - موزامبیک

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا در اولین بازی مرحله گروهی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار