تیم‌های ملی فوتبال ساحلی اروگوئه و سنگال در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان اروگوئه و سنگال به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار، "نیکولاس بِلا" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی اروگوئه توانست در دقیقه ۱۱:۱۱ گل اول تیمش را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال کند، اما در دقیقه ۱۰:۰۷ "رائول مندی" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند و بازی را یک بر یک مساوی کند. مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال "نیو ژان پُل دیاتا" توانست گل دوم تیمش را در دقیقه ۶:۵۹ به ثمر برساند. بخش نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال به پایان رسید.

در بخش دوم، "رائول مندی" و "مامور دیاگن" توانستند در دقایق ۱۰:۱۰ و ۹:۴۰ گل‌های سوم و چهارم تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال را به ثمر برسانند و اختلاف گل‌های تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال در این دیدار را افزایش دهند. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال به پایان رسید.

در بخش سوم، "رائول مندی" توانست در دقیقه ۱۱:۳۴ گل سوم خود و گل پنجم تیمش را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی اروگوئه کند. "مامادو" توانست در دقیقه ۳:۳۸ گل ششم تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال را به ثمر برساند. این دیدار در نهایت به نتیجه ۶ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال به اتمام رسید.

اروگوئه - سنگال

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال در اولین بازی مرحله گروهی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار