تیم‌های ملی فوتبال ساحلی السالوادور و بلاروس در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان السالوادور و بلاروس به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار، "باترس" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی السالوادور توانست در دقیقه ۱۰:۴۹ گل اول تیمش را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس کند. بعد از گل اول این دیدار، هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند، اما نتوانستند از این موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند. بخش نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی السالوادور به پایان رسید.

در بخش دوم، "راموس" در دقیقه ۶:۱۰ توانست گل دوم تیم ملی فوتبال ساحلی السالوادور را از روی یک ضربه ایستگاهی از وسط زمین به ثمر برساند. مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس "یوری پیاتروسکی" توانست در دقیقه ۵:۰۶ گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما در چند ثانیه بعد "راموس" توانست گل سوم تیم ملی فوتبال ساحلی السالوادور را به ثمر برساند و نتیجه بازی را ۳ بر یک کند. مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس "هاپون" توانست در آخرین ثانیه‌های این دیدار در بخش دوم، گل دوم تیمش را به ثمر برساند و نتیجه بازی را ۳ بر ۲ کند. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی السالوادور به پایان رسید.

در بخش سوم این دیدار، "باترس" توانست گل چهارم تیم ملی فوتبال ساحلی السالوادور را به ثمر برساند، اما در چند ثانیه بعد مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس "آناتولی ریابکو" توانست گل سوم تیمش را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی السالوادور کند. مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس "هاپون" توانست در دقیقه ۴:۰۴ گل چهارم تیمش را به ثمر برساند و بازی را ۴ بر ۴ مساوی کند. بخش سوم این دیدار با نتیجه ۴ بر ۴ مساوی شد و به وقت‌های اضافه رفت.

در وقت‌های اضافه "آناتولی ریابکو" توانست گل پنجم تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس را به ثمر برساند، اما در یک دقیقه بعد "فرانسیسکو ولاسکز" توانست گل تساوی بخش تیم ملی فوتبال ساحلی السالوادور را به ثمر برساند و بازی را ۵ بر ۵ مساوی کند. وقت‌های اضافه هم با نتیجه ۵ بر ۵ مساوی شد و این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در نهایت تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس توانست با نتیجه ۵ بر ۴ تیم ملی فوتبال ساحلی السالوادور را در ضربات پنالتی شکست دهد.

السالوادور - بلاروس

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس در اولین بازی مرحله گروهی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار