جهانبازی گفت: باتوجه به شرایط کرونا هیئت‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) در محیط‌های سر باز و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی جهانبازی، مسئول دبیرخانه هیئت‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) در آستانه ماه محرم و مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: هیئت‌های دانش‌آموزی انصار المهدی (عج) همه ساله با حال و هوای خاص دانش‌آموزی در سراسر کشور برگزار می‌شود. امسال نیز با توجه به این شرایط خاص بیماری کرونا هیئت انصارالمهدی با اجرای دستور العمل‌های بهداشتی ویژه دانش‌آموزان در اکثر استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

او  ادامه داد: امسال نیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سبد برنامه‌های محتوایی برای دانش آموزان در ایام در نظر گرفته است.

مسئول دبیرخانه هیئت‌های انصارالمهدی (عج)، با اشاره به فعالیت هیئت‌های دانش آموزی در ایام گفت: امسال همانند سال گذشته باتوجه به شرایط کرونا در کشور هیئت‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) با حال و هوای ویژه‌ای دانش‌آموزی در محیط‌های سر باز، بخش ویژه به صورت مجازی و حسینیه سیار برگزار خواهد شد.

مجموعه ۷ جلدی کتب ره نامه

جهانبازی با اشاره به مجموعه ۷ جلدی کتب ره نامه بیان کرد: مجموعه کتب ره نامه به منظور مدلسازی تربیتی هیئت دانش آموزی و آموزش آداب هیئت داری نگارش شده، عناوین این مجموعه ۷ جلدی شامل کارکرد‌های تربیتی، تشکیلاتی و اجتماعی هیئت، موانع و گره‌های ذهنی تاسیس و برگزاری هیئت، شاخصه‌های هیئت دانش آموزی، ساختار تشکیلاتی هیئت دانش آموزی، هیئت و کادر سازی، نقش مربی در هیئت دانش آموزی و عوامل عدم رشد و پیشرفت هیئت می‌باشد و و در اختیار دانش آموزان قرار دارد.

او تصریح کرد: رونمایی از شعار مشترک هیئت انصارالمهدی کشور از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه است که پس از برگزاری فراخوان کشور تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان، مربیان و کادر اتحادیه اقدام به ارسال شعار برای محرم امسال کردند و پس از بررسی در دبیرخانه این هیئت نوجوانیم و قوی مرد همین میدانیم برای (پسران) و نوجوانیم و قوی، زینب این میدانیم برای (دختران) انتخاب شد.

ارسال اقلام هویت بخش هیئت

جهانبازی افزود: اقلام هویت بخش هیوت‌های دانش آموزی شامل سربند با شعار نحن انصارالمهدی، پیکسل با طرح خادم الحسین و کتیبه منقش به تصویر مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی و با شعار نوجوانیم و قوی مرد این میدانیم آماده شده و برای تمامی هیئت انصارالمهدی در سراسر کشور ارسال شده است.

مسئول دبیرخانه هیئت‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) گفت: سایت هیئت انصارالمهدی با نام انصاری‌ها به نشانی ansariha.ir نیز مرجع آموزش، تبلیغات، گزارش هیئت انصارالمهدی کشور، ارائه بسته‌های محتوایی (شعر و سبک و سخنرانی متناسب با ذائقه نوجوان) است که نوجوانان علاقه مند می‌توانند با مراجعه به این سایت بسته‌های محتوایی منایب هیئت‌های دانش آموزی را دریافت کنند.

گفتنی است هم اکنون ۱۴ هزار آموزشگاه متوسطه دوره اول و دوم در کشور تحت پوشش برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار