منابع امنیتی افغانستان اعلام کردند اصابت یک راکت به خانه‌ای در بغلان باعث کشته و زخمی شدن چندین تن از غیرنظامیان شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، منابع امنیتی ولایت «بغلان» واقع در شمال افغانستان اعلام کردند ساعتی پیش یک راکت به خانه‌ای در این ولایت اصابت کرد که منجر به کشته و زخمی شدن مردم غیرنظامی شد.

تاکنون از میزان خسارت و شمار تلفات اطلاعاتی منتشر نشده و مکان پرتاب این موشک نیز مشخص نشده است. همچنین هیچ گروهی یا شخصی مسئولیت آن را برعهده نگرفته است.

پیشتر منابع محلی افغانستان اعلام کردند به دلیل انفجار یک ماشین انتحاری در مقر پلیس «هرات» واقع در غرب افغانستان چندین تن کشته و زخمی شدند.

این انفجار‌ها در حالی رخ می‌دهد که نظاميان ناتو و آمريكا در حال خروج از افغانستان هستند و وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده است عملیات علیه طالبان ادامه دارد و اين وزارت به دفع حملات طالبان ادامه می‌دهد، طالبان از تلفات زیادی در میان صفوف خود رنج می‌برد.

در حال حاضر، نیز برخی نیرو‌های مردمی با در اختیار داشتن سلاح‌های کلاشینکف در برخی گذرگاه‌ها و مناطق جنوب کابل، مراکز تجاری و فرهنگی هرات و در مرز‌های غربی این کشور مستقر شده اند تا در برابر کنترل کردن ولایات مختلف بدست طالبان مقاومت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.