باشگاه اسرای فلسطین از افزایش میزان اعتصاب غذا در میان این اسیران در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گزارش پایگاه اینترنتی عربی ۲۱، باشگاه اسرای فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعداد اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کرده در داخل زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیست بعد از پیوستن ۳ اسیر جدید به اعتصاب غذا کنندگان به ۱۰ تن افزایش یافت.

بر این اساس، باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد: هفت نفر دیگر از اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند، قدیمی‌ترین آن‌ها «ابو عطوان» است که در مخالفت با بازداشت اداری خود بدون هیچ اتهامی ۴۳ روز پیاپی است که به اعتصاب غذای خود ادامه می‌دهد.

این منبع تصریح کرد: مسئولان اشغالگر صهیونیست در ماه «می» گذشته ۲۰۰ حکم بازداشت اداری را صادر کرده اند. تعداد اسرای اعتصاب غذا کرده در مخالفت با سیاست بازداشت اداری که اشغالگران اجرای آن را به تازگی تشدید کرده اند، رو به افزایش است. از میان اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کرده در زندان‌های رژیم صهیونیستی «جمال الطویل، ۵۹ ساله» ساکن رام الله برای چهاردهمین روز پیاپی است که در مخالفت با ادامه بازداشت اداری «بشری الطویل» دختر روزنامه نگارش دست به اعتصاب غذا زده است.

گفتنی است، تعداد اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل حدود ۵ هزار ۳۰۰ نفر برآورد می‌شود که براساس نهاد‌های مسئول امور اسرا ۵۲۰ نفر از آن‌ها در بازداشت اداری به سر می‌برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار