شبکه اسکای نیوز از جاری شدن سیل در مناطق گسترده‌ای از استرالیا بخصوص در ایالت ویکتوریا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی اسکای نیوز اعلام کرد سطح آب در منطقه ترالگون در ایالت ویکتوریا همچنان افزایش می‌یابد. یکی از ساکنان این منطقه با خودرو در میان آب گرفتار شده بود و نیرو‌های امداد و نجات به سرعت به محل اعزام شدند و از مرد خواستند برای آن که غرق نشود روی سقف خودرو بایستد تا یک قایق برای کمک به وی فرستاده شود. اما مالک خودرو به این توصیه توجه نکرد و با همکاری دیگران خودرو را از میان آب بیرون کشید.

چنین حوادثی در روز‌های اخیر به دفعات در منطقه ترالگون به وقوع پیوسته است. در حالی که پیش از این به بسیاری از ساکنان ایالت ویکتوریا به علت جاری شدن سیل دستور داده شده بود خانه‌های خود را ترک کنند، در روز‌های اخیر در پی کاهش سیل به برخی ساکنان منطقه اجازه داده شده است که به خانه هایشان برگردند. ولی سیل در بسیاری از مناطق ایالت ویکتوریا همچنان ادامه دارد.

خبرنگار شبکه اسکای نیوز افزود: یکی از معادن ایالت ویکتوریا در چارچوب اقدامات احتیاطی تعطیل شده و نیروگاه تولید و توزیع برق منطقه موسوم به ایستگاه "یِلون" به علت جاری شدن سیل ناچار شده که میزان تولید برق را کاهش دهد. در سال ۲۰۱۲ جاری شدن سیل در این منطقه از استرالیا باعث شد که معادن آن چند هفته تعطیل شوند.

وی در ادامه گزارش خود گفت: در شمار دیگری از مناطق ایالت ویکتوریا هم به ساکنان اطراف رودخانه‌ها درباره جاری شدن سیل هشدار داده شده است. در روز‌های اخیر جاری شدن سیل موجب شده است برق ده‌ها هزار نفر از ساکنان این ایالت استرالیا قطع شود و برق برخی از این مناطق تا فردا بعد از ظهر هم وصل نخواهد شد.

وزیر بهداشت ایالت ویکتوریا در کنفرانسی خبری گفت: سیل به قطع برق در سراسر ایالت ویکتوریا و قطع ارتباط مخابراتی و تلفن همراه منطقه منجر شده است. با توجه به تخریب‌های گسترده در برخی مناطق ممکن است این وضع تا چند روز ادامه یابد.

خبرنگار شبکه اسکای نیوز در پایان گزارش خود گفت: وضع در منطقه ترالگون ایالت ویکتوریا با توجه به جاری شدن سیل همچنان خطرناک است و مقامات محلی گفته اند وضع منطقه به راحتی قابل پیش بینی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار