رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طی دو ماهه نخست امسال بیش از ۳۵ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص توزیع کالا‌های اساسی در جلسه تنظیم بازار استان گفت: طی دو ماهه نخست امسال مقدار یک هزار و ۱۰۱ تن برنج، یک هزار و ۱۷۰ تن شکر، ۴۲ تن گوشت قرمز و ۲ هزار و ۸۰۰ تن روغن خوراکی از جمله کالای اساسی تنظیم بازار می‌باشد که پس از جذب در سطح عرضه توزیع گردیده است.

او در ادامه ضمن تشریح عمکرد حوزه نظارت و بازرسی سازمان صمت استان اردبیل از تشکیل یک هزار و ۳۵۵ پرونده تخلف صنفی در طول دو ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: از اول فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری بیش از ۳۵ هزار و ۶۷۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی اعم از تولیدی و توزیعی انجام شده که در جریان این بازرسی‌ها یک هزار و ۲۰۸ مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۲۵ میلیارد و ۳۲۴ میلیون و ۶۲۲ هزارو ۷۴۵ ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده ۱۱۰ مورد گشت مشترک با دستگاه‌های ذیربط در جهت مدیریت، کنترل و تنظیم بازار صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.