پارلمان محلی بروکسل با تصویب طرحی خواستار لغو محاصره فلسطینیان و مجازات رژیم صهیونیستی به سبب جنایات علیه ملت فلسطین شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، پارلمان استان بروکسل پایتخت بلژیک خواستار به رسمیت شناخته شدن فلسطین و لغو محاصره آن شد و تاکید کرد کرانه باختری و نوار غزه باید به عنوان بخش‌های لاینفک فلسطین به شمار بروند.

در طرحی که به این منظور در پارلمان بروکسل تصویب شد بر ضرورت احضار کنسول رژیم اشغالگر در بروکسل و سوال از وی در خصوص اقدامات رژیم متبوع وی علیه فلسطینیان و نیز ضرورت بازنگری در روابط تجاری با رژیم صهیونیستی متناسب با رفتار‌های آن در خصوص رعایت حقوق بشر تاکید شده است.

در این طرح تصویب شده همچنین بر ضرورت بررسی امکان اعمال تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی به سبب تخلفاتی که علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شود تاکید شده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل اخیرا به انجام تحقیق درباره جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه رای مثبت داد. آلمان، اتریش و انگلیس انجام تحقیقات بین المللی در مورد نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین را رد کردند و تشکیل کمیته حقیقت یاب با ۲۴ رأی تصویب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
انشااله در جنگ تمام دنیا پشت اسراعیل خالی میکنند و به فلسطین مظلوم میچسبند
آخرین اخبار