دبیر کارگروه درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی بیمارستان‌ها باید ظرفیت خالی برای پذیرش بیماران کرونایی داشته باشند تا بتوان خدمات مناسبی به بیماران ارائه داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصعر انجیدنی دبیر کارگروه مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراجعه زودهنگام برای تشخیص به مراکز سطح یک و درمانگاه‌ها و بستری شدن به موقع بیمار در صورت نیاز در بیمارستان‌ها از مهم ترین راهکار ها در موفقیت درمان بیماران و جلوگیری از مرگ و میر آن ها است.

او با بیان اینکه دستورالعمل‌های ارجاع و درمان صحیح بیماران کرونایی تدوین و به تمامی مراکز درمانی ابلاغ شده است، افزود: تمامی درمانگاه‌های سطح یک و دو برای خدمات رسانی در خیز چهارم کرونا مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفته اند و باید پزشکی از راه دور نیز تقویت شود تا بتوان به بیماران بدون اینکه نیاز به جابجایی داشته باشند خدمات ارائه داد.


بیشتر بخوانید


دبیر کارگروه مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: باید برنامه‌های آموزشی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی همچنان با قوت ادامه یابد تا مردم با راهکار‌های پیشگیری از بیماری کرونا و مراکز خدمات رسان در این زمینه آشنایی کافی داشته باشند.

انجیدنی با اشاره به اینکه صدا و سیما، سایت دانشگاه علوم پزشکی، رسانه‌های معتبر گروهی و همچنین سامانه تلفنی ۱۹۱ بهترین مرجع برای کسب اطلاعات در زمینه کرونا است از تمامی مردم خواست موارد مرتبط با کرونا ویروس را فقط از طریق رسانه‌های معتبر دریافت کنند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار