مسئول سامانه پاسخگویی تلفنی به پرسش‌های کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با شروع موج چهارم کرونا، شمار تماس‌های مردمی با سامانه تلفنی ۱۹۱ بعد از تعطیلات نوروز ۱۰ برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،زهرا اباصلتی مسئول سامانه پاسخگویی تلفنی به پرسش‌های کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد تماس‌ها با سامانه ۱۹۱ قبل از نوروز به طور متوسط روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ مورد بوده است که این تماس‌ها اکنون به هزار مورد در روز افزایش پیدا کرده است.


او افزود: کارشناسان مستقر در این سامانه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ در سه شیفت کاری پاسخگوی پرسش‌های مردم درخصوص علائم بیماری، راه‌های پیشگیری، نحوه ارجاع و معرفی مراکز منتخب کرونا و کاهش دغدغه‌های مردم در این خصوص هستند.


بیشتر بخوانید



مسئول سامانه پاسخگویی تلفنی به پرسش‌های کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ارائه مشاوره به مردم در خصوص بیماری کرونا در قالب سامانه تلفنی ۱۹۱ از ابتدای شیوع این ویروس راه‌اندازی شده و همچنان فعال است.


۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.