پرچمداران جدید شرکت موتورولا معرفی شدند

شرکت موتورولا از دو گوشی Moto G30 و Moto G10 که در دسته بندی بالا رده قرار می‌گیرند رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت موتورولا مطمئنا یکی از پرکارترین تولیدکنندگان تلفن همراه در آمریکا است. فقط در سال ۲۰۲۱، موتورولا در مجموع شش تلفن همراه مختلف عرضه کرده است. این گوشی‌ها شامل Moto G Play ، G Power 2021 ، Moto G Stylus 2021 و Moto One 5G Ace هستند. این شرکت جدیدا دو گوشی سطح بالا با نام‌های Moto G10 و Moto G30 معرفی کرده است. تلفن‌های جدید موتورولا در حال حاضر به طور رسمی معرفی شدند و ظاهرا قیمتی بسیار استثنایی و کمی برای این گوشی پیش‌بینی می‌شود. این گوشی فعلا در آمریکا توزیع نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


نمایشگر و سخت افزار  دو گوشی Moto G10 & Moto G30

به نظر می‌رسد موتورولا به وجود سیستم دوربین در دو گوشی جدید خود بسیار افتخار می‌کند. هر دو Moto G10 و Moto G30 از سیستم چهار دوربین برخوردار هستند که هدف آن‌ها پوشش دادن همه زوایا است. به غیر از دوربین اصلی، در هر دو دستگاه دوربین فوق العاده عریض، ماکرو و عمیق داریم. این ویژگی جالبی است اما از نظر عملی، کاربران دوست داشتند به جای سنسور ماکرو، یک راه حل تله فوتو داشته باشند زیرا قطعا کاربرد بیشتری دارد. هنوز هم اگر به عکاسی ماکرو علاقه دارید یا تعداد زیادی عکس پرتره می‌گیرید، گوشی‌های موتورولا می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

دو گوشی Moto G10 و G30 هر دو از جک صوتی ۳/۵ میلی‌متری در بالا و همچنین یک دکمه اختصاصی برای دسترسی سریع به دستیار Google بهره می‌برند. یک پورت USB Type-C در پایین اتصال و شارژ را امکان پذیر می‌کند که برای Moto G30  میزان ۲۰ وات است. گوشی‌های بعد از 20 دقیقه شارژ به مدت ۱۲ ساعت تمام وقت کار می‌کنند.

گوشی Moto G10

جدا از دوربین‌ها بقیه سخت افزارها نیز وضعیت میان رده گوشی‌های جدید را تقویت می‌کنند. در مدل Moto G30 فناوری اسنپدراگون ۶۶۲ و  در موتو G10 اسنپدراگون ۴۶۰ به کار رفته است. هر دو دارای فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا و نمایشگرهای بزرگ هستند. با این حال صفحه نمایش ۶/۵ اینچی LCD در Moto G30 به لطف سرعت تازه سازی سریع ۹۰ هرتز قطعا کیفیت بیشتری دارد، اما وضوح +HD  با اندازه ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل قطعا ناامیدکننده است. در مورد Moto G10 نیز همین مورد صدق می‌کند که برای تجربه سنتی ۶۰ هرتز از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز چشم پوشی می‌کند. به روشی سنتی موتورولا هر دو Moto G10 و Moto G30 با اسکنرهای اثر انگشت فیزیکی در عقب عرضه می‌کند که با آرم و نشان موتورولا تزئین شده‌اند. از نظر نرم افزاری اندروید ۱۱ در هر دو دستگاه اجرا می‌شود.

معرفی رسمی دو گوشی Moto G30 و Moto G10

قیمت و در دسترس بودن دو گوشی Moto G10 & Moto G30

در حال حاضر به نظر می‌رسد که دستگاه های جدید فقط در اروپا در دسترس خواهند بود و هنوز اطلاعاتی در مورد موجود بودن این گوشی‌ها در ایالات متحده در دسترس نیست. با این حال موتورولا قبلا برخی از دستگاه‌ها را با مارک تجاری جدید معرفی کرده و متعاقبا آن‌ها را در ایالات متحده منتشر کرده است. بنابراین در این مورد نیز همین اتفاق رخ خواهد داد. گوشی Moto G10 در اروپا ۱۴۹/۹۹ یورو قیمت دارد، در حالی که Moto G30 با قیمت ۱۷۹/۹۹ یورو خریداری می‌شود. این مبلغ معادل ۱۸۲ و ۲۱۸ دلار است.

گوشی Moto G10

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
بعد موتورولا g6 تو ایران الان ۶ تا ۷ میلیونه ، در صورتی که موتورولا g 39 یا g 10 با دلار ۳۰ هزار تومانی در میاد ۵ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۹:۴۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
بر عکس متن خبر تولید کننده این گوشی به هیچ وجه آمریکایی نیست ده ساله این برند فروخته شده و شش سال آخر خریدار شرکت لنوو چینی می‌باشد. که متاسفانه کیفیت گوشیهای موتورولا با سیاست و ساخت شرکت لنوو بشدت پایین آمده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
موتورولا 5 میلیونی میخوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
مجبور شدم اینجا پیام بدم‌جایی نیست نظر بدم چقدر سایتتون بد شده قبلا بهتر بود
آخرین اخبار