لنوو لپ تاپ پرچمدار خود را در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشت

شرکت لنوو در نمایشگاه CES امسال از لپ تاپ‌ ها و عینک واقعیت مجازی شگفت انگیز خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Lenovo امسال در نمایشگاه CES 2021  از محصولات جدید خود که شامل  لپ تاپ و عینک سه بعدی است را رونمایی کرد.

لنوو اولین لپ تاپ جدا شدنی خود را با عنوان ThinkPad روانه بازار کرد و گفت که این محصول را به دلیل تقاضای مشتریانش برای تولید کرده است.

دستگاه ThinkPad X12 Detachable همراه با تراشه پردازنده Intel 11th Gen UP4، صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی FHD، Wi-Fi 6، صفحه کلید قابل جدا شدن عرضه می‌شود و از همان قلم مغناطیسی X1 Titanium Yoga استفاده می‌کند.

محصولات جدید لنوو در نمایشگاه CES 2021

همراه با عرضه ThinkPad X12 Detachable در نمایشگاه CES 2021 شرکت لنوو از ThinkPad X1 Carbon نیز رونمایی کرد. لپ تاپ X1 Carbon به همراه تغییرات جزئی، از جمله صفحه لمسی ۱۱۰ میلی‌متری کمی گسترده‌تر، افزودن Dolby Voice و انتقال حسگر اثر انگشت به دکمه پاور و یک پردازنده مرکزی ۱۰ نانومتری Intel 11th Gen ارائه شد. این لپ تاپ همچنین دارای سیستم جدید یک لولایی است و از دو فن خنک کننده به جای یک فن استفاده می‌کند. لنوو ادعا کرده این سیستم لولایی قابلیت تخلیه حرارت لپ تاپ را بهبود می‌بخشد و در عین حال صدای فن را نیز کاهش می‌دهد.


بیشتر بخوانید


لپ تاپ پرچمدار جدید لنوو

لنوو همچنین از مدل ThinkPad X1 Titanium Yoga رونمایی کرد که به عنوان پرچمدار لپ تاپ قابل تبدیل این شرکت برای امسال و باریک‌ترین کانورتیبل ارائه شده توسط این شرکت معرفی شده است. لپ تاپ ThinkPad X1 Titanium Yoga دارای ضخامت ۱۱.۵ میلی‌متر، وزن ۱.۱۵ کیلوگرم و نمایشگر ۱۳.۵ اینچی از نوع QHD است.

محصولات جدید لنوو در نمایشگاه CES 2021

این دستگاه هوشمند از یک تراشه 11th Intel Core، گرافیک یکپارچه Iris Xe، دو پورت Thunderbolt 4.0، چهار میکروفون و یک قلم متصل مغناطیسی بهره می‌برد. تمام مدل‌های ThinkPad امسال به فناوری 5G مجهز هستند. اینترنت همراه نسل پنجم برای این لپ تاپ‌ها مجهز به فناوری 6GhZ 5G خواهد بود و از mmWave پشتیبانی نمی‌کند.

شرکت لنوو همچنین اعلام کرد که مدل‌های ThinkPad امسال همه دارای قابلیت تشخیص چهره انسان هستند، توانایی ورود بدون لمس کردن لپ تاپ از طریق Windows Hello را در اختیار خریداران می‌گذارند و سطح نور آبی را در مقایسه با مدل‌های قبلی بهبود داده‌اند.

عینک سه بعدی ThinkReality A3

این شرکت چینی همچنین از ThinkReality A3 رونمایی کرد که یک عینک هوشمند است. هدف این عینک‌ها تبدیل کار در همه سطوح از طریق نمایشگر‌های مجازی، تجسم سه بعدی است.

کوین بک، متخصص بخش فنی این شرکت گفت: "این عینک‌های پیشرفته مدلی برای ایجاد تنوع تجاری در بازار به حساب می‌آیند و این بخشی از یک برنامه‌ریزی کلی برای ارائه راه حل‌های دیجیتال و پیشرفت‌های اقتصادی است".

این عینک‌ها در دو مدل نسخه رایانه‌های شخصی و صنعتی به بازار عرضه می‌شوند. همان‌طور که مشخص است نمونه اولی می‌تواند به کامپیوتر وصل شود و مدل دوم توانایی اتصال به تلفن هوشمند پرچمدار موتورولا را دارد. شرکت Lenovo اعلام کرد، هر دو این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا هنگام استفاده از ThinkReality A3 از لنز‌های وجود طبی بهره‌مند شوند. طبق گفته Lenovo، نسخه صنعتی عینک امکان کار در کف کارخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و همچنین مکان‌های خرده فروشی را فراهم می‌کند.

محصولات جدید لنوو در نمایشگاه CES 2021

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار