تصاویر سه گوشی ارزان قیمت موتورولا منتشر شد

موتورولا تصاویری از سه گوشی ارزان قیمت خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موتورولا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چندملیتی آمریکایی در زمینهٔ ساخت سخت افزار، ریزپردازنده، تلفن همراه و سایر وسایل ارتباطی بود که در ژانویه ۲۰۱۱ به دو شرکت «موتورولا سلونشز» و «موتورولا موبیلیتی» تقسیم شد. موتورولا پس از یک چهارم قرن حضور موفقیت آمیز در بازار گوشی‌های هوشمند، به دنبال تقویت سری بودجه خود است. این شرکت چندین مدل جدید در دست ساخت دارد و سه مدل از آن‌ها با مجوز آدام کانوی به بیرون درز کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


معرفی گوشی موتورولا موتو G10

گوشی Moto G10 جدید به عنوان ارزان‌ترین مدل در خط 2021 Moto G موتورولا به جای یک جانشین مستقیم برای Moto G9، دارای یک طراحی آشنا است که شامل یک صفحه پشتی بافتی و یک تنظیم دوربین چهارگانه است. طبق گزارش‌های قبلی، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است که همراه با یک دوربین فوق العاده عریض ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های بهتر بوکه است.

موتورولا همچنین در Moto G10 سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی نصب کرده است که بالای صفحه نمایش ناچیز قرار دارد. اندازه پنل جلویی مشخص نشده است، اما از نرخ تازه سازی 60Hz پشتیبانی می‌کند. در مورد حافظه این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار آنچه به احتمال زیاد اسنپدراگون ۴۶۰ است، قرار دارند.

مشخص نیست که آیا کارت‌های microSD پشتیبانی می‌شوند، اما Moto G10 NFC، جک هدفون و یک دکمه اختصاصی دستیار Google را ارائه می‌دهد. این دستگاه در رنگ‌های شفاف خاکستری و مروارید رنگین کمانی معرفی می‌شود.

تصاویر سه گوشی ارزان قیمت موتورولا منتشر شد

معرفی گوشی موتورولا موتو G30

اگر جزئیات Moto G10 که منتشر شده است مورد توجه شما قرار نگیرد، شاید Moto G30 بتواند نظر شما را به خود جلب کند. به نظر می‌رسد بسیار شبیه به مورد قبلی است اما در داخل آن فرق می‌کنند و برخی از ویژگی‌های اصلی را جایگزین می‌کند. به عنوان مثال چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ با اسنپدراگون ۶۶۲ جایگزین شده است.

موتورولا گزینه ذخیره‌سازی اضافی نیز در دستور کار قرار داده‌است. از طرف دیگر این صفحه نمایش اکنون مانند OnePlus Nord و Pixel 5 از سرعت تازه سازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و این شکاف میزبان یک شاتر جلوی ۱۳ مگاپیکسلی است. تکمیل این بسته یک تنظیم دوربین چهارگانه در عقب است که توسط یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هدایت می‌شود. همچنین این دوربین شامل یک مانیتور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و همان دوربین‌های ماکرو عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلی است که در Moto G10 یافت می‌شود. گوشی Moto G30 دارای جک هدفون و دکمه اختصاصی دستیار Google است. این گوشی قرار است در Phantom Black و Pastel Sky عرضه شود.

تصاویر سه گوشی ارزان قیمت موتورولا منتشر شد

معرفی گوشی Motorola Moto E7 Power

موتورولا علاوه بر نوسازی سری Moto G، در حال طراوت بخشیدن به خط Moto E با مدل جدید با نام Moto E7 Power است که به رنگ‌های آبی و قرمز فروخته می‌شود. این گوشی از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد و توسط MediaTek Helio P22 تامین می‌شود که قبلا در داخل Moto E6s استفاده می‌شد. خریداران از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به صورت استاندارد خریداری می‌کنند، اگرچه نسخه گران قیمت ۴/۶۴ گیگابایتی در راه است. وقتی صحبت از بخش دوربین می‌شود، موتورولا یک دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی و یک تیرانداز عقب ۱۳ مگاپیکسلی را انتخاب کرده است که با یک سنسور ۲ مگاپیکسلی مشخص نشده جفت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار