تحلیلگران دنیای فناوری به تازگی توانسته اند برخی از ویژگی های ظاهری جدیدترین گوشی شرکت موتورولا را فاش کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت موتورولا در ماه نوامبر اعلام کرد که قصد تولید جانشین ۲۰۲۰ Moto G Pro را دارد. سری مشخصات اصلی سخت افزار زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت تکمیل شد و در فهرست کالا‌های دیجیتال آمازون قرار گرفت. اکنون با گذشت زمان به نظر می‌رسد که آن تصاویر رسمی نبوده‌ یا دست کم نشان دهنده محصول نهایی G Stylus ۲۰۲۱ نبوده‌اند.

با خواندن خبر منتشر شده به نظر می‌رسد که تحلیلگر معروف دنیای فناوری، Steve Hemmerstoffer ویژگی‌هایی که پیش‌تر توسط Evan Blass منتشر شد را تایید می‌کند، اما این دو منبع خبری در مورد محل قرارگیری حسگر اثر انگشت با یکدیگر اختلاف نظر دارند. در خبری که Evan افشا کرد گفته شده است که حسگر مورد نظر در کناره گوشی و به عنوان بخشی از دکمه پاور قرار گرفته، درحالی که این منبع جدید خبری می‌گوید که این ویژگی در پشت گوشی تعبیه شده است.

نمی‌توان به راحتی گفت که این طراحی جدید به صورت حتمی درست و نهایی است. ظاهرا شیوه قرارگیری خاص و جزیره‌ای دوربین‌ها در این مدل به ترند‌های جدید خیلی نزدیک نیست.

ظاهر بسیار متفاوت Motorola Moto G Stylus


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های موتو جی استایلوس ۲۰۲۱

هر دو منبع خبری تایید کرده‌اند که گوشی Moto G Stylus ۲۰۲۱ برخی از ویژگی‌ها را تکرار کرده و گوشی بزرگی خواهد بود. این گوشی یک نمایشگر ۶.۸ اینچی و بدنه ۱۶۹.۶ * ۷۳.۷ * ۸.۸ میلی‌متری (۱۰.۹ میلی‌متر در صورت حساب کردن برآمدگی دوربین) دارد؛ که در مقایسه با سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ الترا، Moto G Stylus ۲۰۲۱ دستگاهی بلندتر و ضخیم‌تر است، اما این مدل گوشی موتورولا دارای ویژگی‌های گوشی‌های میان رده است و به رقیب نزدیک‌تر LG Stylo ۷ تبدیل شده است.

انتظار می‌رود Moto G Stylus ۲۰۲۱ از تراشه پردازنده اسنپ دراگون ۶۷۵، یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره ببرد. احتمالا رزولوشن آن FHD+ با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی و خاص‌تر باشد. در این گوشی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین با زاویه خیلی باز ۸ مگاپیکسلی، و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های بزرگ و سنجش عمق به کار گرفته شده است.

ظاهر بسیار متفاوت Motorola Moto G Stylus

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.