شرکت Motorola اعلام کرد که گوشی Edge S با پردازنده Snapdragon 870 در بازار چین عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Motorola رسما اعلام کرد که عرضه گوشی Edge S را از امروز آغاز کرده است. این اولین تلفنی است که در آن پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 به کار رفته‌ است. این گوشی روی یک پردازشگر ۷ نانومتری ساخته شده است و دارای یک پردازنده ۸ هسته‌ای با یک هسته Cortex-A78 است که در بالاترین میزان مصرف در تلفن هوشمند با فرکانس 3.2GHz کار می‌کند. گوشی Motorola Edge S به طور پیشفرض دارای فناوری 5G داخلی است.


بیشتر بخوانید


مشخصات گوشی Motorola Edge S

شما می‌توانید این گوشی را با ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 خریداری کنید. صفحه نمایش آن از نوع IPS LCD با اندازه ۶/۷ اینچ و فرکانس ۹۰ هرتزی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل است و پشتیبانی از HDR10 را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای دو دوربین داخلی است؛ که دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دیگری ۸ مگاپیکسل است. اسکنر اثر انگشت در قاب این گوشی تعبیه شده است. در عقب در مجموع چهار سنسور دوربین وجود دارد. یکی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 و پشتیبانی از ضبط ویدئو 6K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، فراصوت ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار با تشخیص فاز، سنسور عمق تمرکز ثابت ۲ مگاپیکسلی و سنسور ToF است.

عرضه رسمی گوشی Motorola Edge S در بازارهای چین

مشخصات باتری گوشی Motorola Edge S

انرژی این تلفن توسط یک باتری ۵۰۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ۲۰ وات با آداپتور ۲۰ وات موجود در جعبه تامین می‌شود. گوشی Motorola Edge S گواهی IP52 داشته و دارای جک هدفون ۳/۵ میلی متری همراه با یک شارژر، محافظ صفحه از پیش نصب شده، کابل و قاب است.

عرضه رسمی گوشی Motorola Edge S در بازارهای چین

پیش فروش موتورولا Edge S در چین امروز آغاز شده و از ۳ فوریه بین مصرف کنندگان توزیع می‌شود. این گوشی به رنگ Emerald Light عرضه می‌شود و برای مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی ۲۵۰ یورو، برای ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۳۰۵ یورو و برای مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی، ۳۵۰ یورو است.

عرضه رسمی گوشی Motorola Edge S در بازارهای چین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار