عرضه گوشی انعطاف‌پذیر موتورولا در ماه ژانویه

موتورلا قصد دارد گوشی انعطلاف‌پذیر خود را در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ در استرالیا معرفی و عرضه کند.

عرضه گوشی انعطاف‌پذیر موتورولا در ماه ژوئیهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فناوری موتورولا اعلام کرد در ماه ژانویه سال آینده میلادی گوشی انعطاف‌پذیر RAZR 2019 را در استرالیا عرضه می‌کند. کاربران تلفن‌های همراه هوشمند و به ویژه طرفداران شرکت موتورولا با اشتیاق زیادی در انتظار پرچمدار انعطاف‌‎پذیر این شرکت هستند.


بیشتر بخوانید: شباهت طراحی اولیه گوشی منطعف شیائومی به RAZR 2019 موتورولا + تصویر


موتورولا می‌خواهد میراث علمی و فنی خود را با تولید گوشی هوشمند و انعطاف‌پذیر RAZR 2019 به مشتریان عرضه کند. این گوشی در مقایسه با سایر دستگاه‌های شرکت موتورولا تفاوت‌های زیادی دارد. بیشتر تفاوت این تلفن همراه بقیه  گوشی‌های موتورولا در شکل ظاهری عجیب آن است. در واقع گوشی جدبید موتورولا، تلفن همراهی انعطاف‌پذیر است.

اعلام تاریخ عرضه گوشی RAZR 2019 از سوی موتورولا

به نظر می‌رسد موتورولا نیز می‌خواهد ورود قدرتمندانه به حوزه تولید و طراحی گوشی‌های انعطاف‌پذیر داشته و سهم ویژه‌ای از بازار را نصیب خود است. موتورولا طرح اولیه این گوشی را از یکی از تلفن‌های همراه قدیمی خود به نام Motorola Razr V3 که ۱۵ سال پیش آن را تولید کرده است، برداشته است. می‌توان گفت الگوی ساخت تلفن همراه RAZR 2019 سال‌ها پیش از تصمیم‌گیری مدیران موتورولا برای ساخت گوشی انعطاف‌پذیر از سوی مهندسان این شرکت طراحی شده بود.

با اینکه انتظار می‌رود شرکت موتورولا به عنوان یک شرکت آمریکایی گوشی هوشمند جدید خود را ابتدا برای کاربران کشور خود عرضه کند، ولی مدیران این شرکت اعلام کردند گوشی RAZR 2019 تا پیش از سال آینده میلادی در هیچ نقطه‌ای از آمریکا عرضه نمی‌شود و در ژانویه ۲۰۲۰ با قیمت هزار و ۵۰۰ دلار ابتدا در استرالیا به فروش می‌رسد.

عرضه گوشی انعطاف‌پذیر موتورولا در ماه ژوئیه

این گوشی دارای نمایشگر P-OLED با ابعاد ۶.۲ اینچ، پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، باتری ۲ هزار و ۵۱۰ میلی‌آمپرساعت، حسگر اثرانگشت، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل و درگاه USB-C است. هرچند گوشی RAZR 2019 اصالت طراحی گوشی‌های موتورولا را حفظ کرده است، ولی نه تنها از لحاظ انعطاف‌پذیری بله از بسیاری از مواردی دیگر نیز نوعی نوآوری در شرکت موتورولا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

موتورولا گوشی انعطاف‌پذیر خود را ابتدا در استرالیا عرضه می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار