تلفن هوشمند تاشو موتورولا RAZR 2019 معرفی شد + فیلم

تنها ساعاتی پیش از رونمایی رسمی گوشی منعطف موتورولا با نام RAZR 2019 تصاویر و تیزر تبلیغاتی جدیدی از این دستگاه منتشر شده است.

تصاویر جدید و تیزر تبلیغاتی موتورولا RAZR 2019 منتشر شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های منعطف را می‌توان یکی از شگفتی‌های عصر حاضر دانست. اما شرکت‌های سامسونگ و هوآوی با وجود این که در این مسئله پیش قدم بودند، هنوز نتوانسته‌اند مدل‌های خوبی برای جهان ارائه دهند که علاوه بر نازک‌تر بودن قیمت خوبی نیز داشته باشد. به همین دلیل موتورولا با طراحی جدید و جذاب گوشی جدید خود با نام RAZR 2019 آمده است که همه چیز را تغییر دهد.

اگر به خاطر داشته باشید موتورولا سال‌ها پیش یک گوشی تاشوی کلاسیک به خط تولید خود اضافه کرده بود که Razr V۳ نام داشت. اکنون در عصر گوشی‌های منعطف موتورولا این دستگاه را دوباره زنده کرده است که طراحی جدید خود را روی آن اعمال کند. این دستگاه جدید موتورولا که بار دیگر طراحی و تولید شده دارای یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی است که درون این دستگاه قرار دارد.

تصاویر جدید و تیزر تبلیغاتی موتورولا RAZR 2019 منتشر شد + فیلم

گوشی جدید موتورولا دارای تراشه میان‌رده Snapdragon 710 است. این تراشه برای ارائه بهترین عملکرد با یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. در این گوشی تنها دو دوربین دیده می‌شود. البته این دو دوربین در طرفین مختلف آن قرار دارند. یکی از این دوربین‌ها در خارج از گوشی دیگری در داخل آن طراحی شده است. شاید باور نکنید، اما دوربینی که در داخل قرار گرفته درون یک ناچ جذاب طراحی شده است.


بیشنر بخوانید: اطلاعات احتمالی جدیدترین گوشی منعطف جهان فاش شد + تصاویر


تصاویر جدید و تیزر تبلیغاتی موتورولا RAZR 2019 منتشر شد + فیلم

دروبین اصلی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دارای دیافراگم f/1.7 با EIS، پیکسل AF دوگانه و لیزر AF است. این دوربین با یک فلش دوگانه LED همراهی می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی بوده و دیافراگمی برابر f/2.0 دارد. البته در این بخش دوربینی دیده نمی‌شود، اما می‌تواند از نور صفحه نمایش برای روشن کردن محیط عکس‌برداری استفاده کرد تا نتیجه بهتری در تاریکی ثبت شود.

تصاویر جدید و تیزر تبلیغاتی موتورولا RAZR 2019 منتشر شد + فیلم

بهترین بخش این دستگاه که بیشترین توجه به خود جلب کرده پنل نمایشگر منعطف آن است. این دستگاه از یک پنل pOLED با نسبت ۲۱:۹ استفاده می‌کند که نام تجاری Cinemavision را از آن خود کرده است. همچنین وضوح این نمایشگر برابر ۲۱۴۲ در ۸۷۶ است. یک نمایشگر دیگر در بیرون این گوشی وجود دارد که برای دیدن سریع اطلاعات و اعلان‌ها طراحی شده است. این صفحه نمایش ثانویه ۲.۷ اینچ است و رزولوشنی برابر ۶۰۰ در ۸۰۰ دارد.

تصاویر جدید و تیزر تبلیغاتی موتورولا RAZR 2019 منتشر شد + فیلم

بهترین نکته در استفاده از نمایشگر ثانویه این است که شما برای کار‌هایی مانند دیدن اعلان‌ها، تماس گرفتن، عکس سلفی، استفاده از دستیار صوتی و تنظیمات معمولی دیگر نیازی به بازکردن گوشی ندارید. موتورولا در داخل این گوشی از یک باتری ۲۵۱۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین RAZR 2019 تنها در رنگ مشکی و احتمالا با قیمت ۱۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد. البته زمان عرضه و قیمت باید به صورت رسمی از سوی شرکت تائید شوند.

در ادامه تیزر تبلیغاتی منتشر شده از RAZR 2019 را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از گوشی منعطف موتورولا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار