احتمال معرفی کنسول جدید مایکروسافت در مراسم امشب این شرکت

برخی از کاربران در فضای مجازی اعلام کردند که احتمال دارد شرکت مایکروسافت در مراسم Xbox X019 کنسول Xbox Project Scarlett را معرفی کند.

احتمال معرفی کنسول جدید مایکروسافت در مراسم امروز این شرکتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش شرکت‌های سازنده کنسول‌ها جزییات سخت افزاری نسل بعدی کنسول خود را اعلام کردن که با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها و سازندگان عناوین رایانه‌ای مواجه شد. نسل بعدی کنسول Xbox قرار است Xbox Project Scarlett نام داشته باشد که بسیاری از گیمرها آن را با نام Xbox Two می‌شناسند. اما با توجه به نزدیک شدن به رویداد Xbox X019 بسیاری از توسعه دهندگان و گیمرها احتمال دادند که شاید شرکت مایکروسافت زودتر از تاریخی که در گذشته اعلام کرده است و در مراسم آینده خود کنسول Xbox Project Scarlett را معرفی کند.

رویداد Xbox X019 قرار است امروز ۱۴ نوامبر برگزار شود و شرکت مایکروسافت معمولا در این مراسم از عناوین در حال ساخت یا سطح بالای خود حرف می‌زند که بیشتر آن‌ها را تا جمعه سیاه روانه بازار کرده یا در وب سایت خود با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی به فروش می‌رساند. مایکروسافت در مراسم E3 2019 برخی از اطلاعات سخت افزاری نسل بعدی کنسول خود را اعلام کرد که باعث شگفت زدگی افراد حاضر در این مراسم شد همچنین مایکروسافت در این مراسم به طور رسمی تایید کرد که بازی Halo 6 برای نسل بعدی کنسول ایکس باکس عرضه خواهد شد.

احتمال معرفی کنسول جدید مایکروسافت در مراسم امروز این شرکت

به تازگی نیز شرکت مایکروسافت به دلیل نزدیک شدن به کریسمس اعلام کرده است گیمرهایی که Game Pass مربوط به هر بازی را خریداری کنند می‌توانند از این Game Pass در نسل بعدی کنسول شرکت مایکروسافت نیز استفاده کنند که خود همین خبر نشان می‌دهد عمر Xbox One به پایان رسیده است و مایکروسافت در تدارک معرفی نسل یعدی کنسول خود است. همچنین در مراسم Xbox X019 قرار است تخفیف بسیار بالایی به افرادی که قصد دارند کنسول Xbox One را خریداری کنند داده شود.


بیشتر بخوانید: راک استار برای ساخت عنوانی نامعلوم نیرو جذب می‌کند


با این حال هنوز مشخص نیست که مایکروسافت در مراسم امروز خود کنسول Xbox Project Scarlett را معرفی خواهد کرد یا قصد دارد همزمان با معرفی کنسول PS5 در سال ۲۰۲۰ این کنسول را معرفی کند.

انتهای پیام/

مراسم Xbox X019 امروز برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار