پرفروش‌ترین عناوین انحصاری و چند پلتفرمی Xbox One

وب سایت NPD به تازگی جدولی از عناوین پرفروش انحصاری و چند پلتفرمی کنسول Xbox One منتشر کرده است که عنوان Halo 5: Guardians در صدر آن قرار دارد.

پرفروش‌ترین عناوین انحصاری و چند پلتفرمی Xbox Oneبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش وب سایت NPD که کار آن تحلیل بازی‌های رایانه‌ای و محاسبه آمار دقیق فروش عناوین رایانه‌ای است آماری از فروش بازی‌های انحصاری شرکت سونی در کشور آمریکا را منتشر کرد که در صدر این جدول فروش، عنوان Apider-Man قرار گرفته بود. این سایت به تازگی جدول عناوین پرفروش انحصاری کنسول Xbox One را نیز منتشر کرده که این جدول نشان می‌دهد عنوان Halo 5: Guardians توانسته است لقب پرفروش‌ترین عنوان کنسول ایکس باکس را از آن خود کند.

حضور این عنوان در جایگاه پرفروش‌ترین عنوان شرکت مایکروسافت اصلا موضوعی دور از انتظار نبود چرا که این عنوان از مدت‌ها پیش موفق‌ترین و برجسته‌ترین عنوان کنسول Xbox بوده و هنوز هم توانسته جایگاه خود را حفظ کند. در جایگاه دو عناوین پرفروش هم نسخه دیگری از مجموعه Halo با نام Halo: The Master Chief Collection قرار گرفته است که نشان می‌دهد این مجموعه انحصاری مایکروسافت به خوبی بین کاربران جا خوش کرده است.

پرفروش‌ترین عناوین انحصاری و چند پلتفرمی Xbox One

مجموعه پرطرفدار دیگر شرکت مایکروسافت که همان Forza است، توانسته ۴ جایگاه از عناوین پرفروش انحصاری کنسول ایکس باکس را از آن خود کند که عنوان Forza Horizon 3 این مجموعه در جایگاه سوم، Forza Horizon 4 در جایگاه پنجم، Forza Motorsport 5 در جایگاه ششم و Forza Motorsport 6 در جایگاه هشتم قرار گرفته است. همچنین عنوان Gears of War 4 نیز در جایگاه چهارم فهرست عناوین پرفروش انحصاری ایکس باکس وان قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: ثبت نام سرویس Xcloud آغاز شد


سایت NPD همچنین جدولی از عناوین پرفروش بازی‌های چند پلتفرمی را منتشر کرده است که در کنسول ایکس باکس هم مانند تمامی پلتفرم‌ها عنوان Grand Theft Auto V در جایگاه نخست و پس از آن سه عنوان از مجموعه Call of Duty قرار گرفته است. در ادامه جدول عناوین پرفروش انحصاری در کنسول ایکس باکس را مشاهده کنید:

پرفروش‌ترین عناوین انحصاری و چند پلتفرمی Xbox One

انتهای پیام/

جدول عناوین انحصاری و چند پلتفرمی کنسول Xbox One

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار