تاریخ برگزاری مراسم پرسش و پاسخ بازی Persona 5 Royal اعلام شد

شرکت Atlus تاریخ برگزاری مراسم پرسش و پاسخ بازی Persona 5 Royal را اعلام کرد.

تاریخ برگزاری مراسم بازی Persona 5 Royal اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Atlus یکی از بازی‌سازان بی نام و نشان دنیای عناوین رایانه‌ای است که عناوین این شرکت را کمتر گیمری می‌شناسد. می‌توان گفت مشهورترین عنوان این شرکت مجموعه Persona است که تاکنون ۴ نسخه از آن وارد بازار شده و شرکت مذکور در تدارک عرضه پنجمین نسخه از این بازی در سراسر است. این بازی در سبک RPG ساخته شده است و بر اساس ویدیو‌هایی که از این بازی در فضای مجازی منتشر شده، ظاهرا عنوان مذکور، قرار است یکی از بازی‌های چالش برانگیز رایانه‌ای باشد که در آن گیمر با شخصیت‌های بازی به طور کامل در تعامل است.

این شرکت به تازگی اعلام کرده که قرار است مراسمی با هدف پاسخگویی به سوالات گیمر‌ها در ۲۷ سپتامبر برگزار شود. این مراسم در ساعت ۳ و نیم برگزار خواهد شد که هنوز اعلام نشده است این برنامه از وب سایت شرکت سازنده پخش خواهد شد یا اطلاع زنده از اخبار منتشر شده در این مراسم صرفا به شرط حضور در سالن مراسم پرسش و پاسخ خواهد بود.

تاریخ برگزاری مراسم پرسش و پاسخ بازی Persona 5 Royal اعلام شد

شرکت Atlus در گذشته نیز اعلام کرده بود که نسخه از بازی نسبت به نسخه‌های قبلی ۳۰ درصد محتوای بیشتری دارد و در آن شخصیت‌های جدید Fafnir و Kasumi نیز حضور خواهند داشت که هر کدام از این شخصیت‌ها دارای داستان خاص خود هستند. عنوان مذکور به صورت انحصاری برای کنسول PS4 طراحی شده است، این بازی در ۳۱ اکتبر در کشور ژاپن عرضه شد و قرار است در بهار سال آینده در سایر کشور‌های جهان عرضه شود.


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه نسخه موبایلی بازی Call of Duty اعلام شد


به نظر می‌رسد شرکت سازنده با هدف بهبود بخشیدن و رفع ایرادات کلی، این بازی را در دو بازه زمانی ورد بازار می‌کند. با این حال باید منتظر برگزاری مراسم پرسش و پاسخ بازی Persona 5 Royal برای دریافت اطلاعات بیشتری از این بازی باشیم.

انتهای پیام/

برگزاری مراسم پرسش و پاسخ بازی Persona 5 Royal

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار