انتشار تریلری مجهول از بازی The Last of Us Part II

دو مدیر ارشد شرکت ناتی داگ، تریلر جدیدی را با هدف جلب توجه گیمرها به مراسم امروز بازی The Last of Us Part II منتشر کردند.

انتشار تریلر مجهول از بازی The Last of Us Part IIبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز است که خبر برگزاری مراسمی از سوی دو شرکت ناتی داگ و سونی در عصر امروز در فضای مجاری منتشر شده و قرار است شرکت ناتی داگ در این مراسم اطلاعات و ویدیو‌های بیشتری را از بازی The Last of Us Part II به نمایش بگذارد. اما به تازگی اطلاعات بیشتری از این مراسم منتشر شده و مشخص شده که چه اطلاعاتی قرار است در این مراسم به حضار نشان داده شود.

به تازگی دو تن از مدیران ارشد شرکت ناتی داگ ویدیویی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد شخصیت جوئل در این نسخه از بازی نیز در بازی حضور خواهد داشت. تاکنون در هیچ کدام از تریلر‌های منتشر شده از سوی ناتی داگ برای نسخه دوم بازی The Last of Us این شخصیت وجود نداشت و گیمر‌ها آخرین باز او را در سال ۲۰۱۶ و در نسخه اول بازی مشاهده کرده بودند. انتشار تریلری مجهول از بازی The Last of Us Part II

البته قابل ذکر است که در تریلر تازه منتشر شده از بازی نیز این شخصیت به طور کامل نماش داده نشد و صرفا سایه‌ای و صدای او در تریلر پخش شد. از طرفی هم صدا پیشه این شخصیت نیز تریلر مذکور را در صفحه شخصی منتشر کرده است که احتمال حضور کاراکتر مربوط به او را بالا می‌برد.


بیشتر بخوانید: رونمایی از سرویس بازی گوگل با صدها عناوین و قیمت مقرون‌به‌صرفه


با این حال هنوز هم باید منتظر اعلام رسمی شرکت ناتی داگ درباره شخصیت‌های بازی در مراسم امروز باشیم چرا که قطعا ناتی داگ در این مراسم قصد دارد تریلر یا گیم پلی جدید را از بازی مذکور نمایش دهد. سکوت سونی نیز درباره این بازی بسیار عجیب است و باید منتظر خبر‌هایی تازه از سوی شرکت سونی تا چند ساعت آینده باشیم که احتمالا اخباری که از سونی در این مراسم منتشر خواهد شد درباره عناوین آینده و در دست ساخت توسط توسعه دهندگان بزرگ کنسول پلی استیشن خواهد بود؛ برای دریافت جزییات بیشتر باید تا برگزاری مراسم مذکور منتظر ماند.

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی The Last Of Us منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار