راک استار Halloween را به Red Dead Redemption 2 می‌آورد

شرکت راک استار اعلام کرد که قصد دارد به مناسبت Halloween ببسته الحاقی جدید را برای عنوان Red Dead Redemption 2 عرضه کند.

راک استار Halloween را به Red Dead Redemption 2  می‌آوردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته شرکت راک استار برای عنوان Red Dead Redemption 2 که یکی از عناوین بسیار محبوب این شرکت است بروزرسانی جدیدی منتشر کرد. شرکت راک استار بروزرسانی اخیر خود را برای بخش آنلاین بازی مذکور عرضه کرد و گیمرهایی که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند می‌توانند در بازی به مبارزه با زامبی‌ها بروند.  اما به تازگی اخبار جدید درباره این بازی به گوش می‌رسد که خبر از عرضه بروزرسانی جدید بازی Red Dead Redemption 2 به مناسبت Halloween می‌دهد.

بسته الحاقی Undead Nightmare قرار است برای بازی مذکور عرضه شود که در بخش تک نفره یک تم و ماموریتی که به زامبی‌ها مربوط می‌شود را اضافه و در بخش چند نفره نیز امکان مبارزه با زامبی‌ها را فراهم خواهد کرد. همچنین با این بسته الحاقی ظاهر کاراکترهای بازی نیز تغییر کرده و شخصیت‌ها ترسناک به نظر می‌رسند.

راک استار Halloween را به Red Dead Redemption 2 می‌آورد

در بخش تک نفره بازی نیز گیمر باید با کنترل شخصیت جان مارستون، علت شیوع بیماری زامبی در غرب وحشی را پیدا کند که در این راه باید با زامبی‌ها و افرادی که درگیر این بیماری‌ شده‌اند نیز مبارزه کند. علاوه بر این گیمر باید با کمک به بازماندگان و پاک سازی شهرها در این بخش از بازی به جمع‌آوری XP مشغول شود.


بیشتر بخوانید: تجربه خشونت بسیار بالا در بازی The Surge 2


بسیاری از گیمرها اعلام کردند که از زمان دریافت بروزرسانی اخیر بازی، اتفاقت عجیبی در داستان بازی افتاده است که به زامبی‌ها مربوط می‌شود و در برخی موارد جلوی کاربر را می‌گیرد. با این حال شرکت راک استار فعلا اعلام نکرده است که برای حل مشکلات موجود در بروزرسانی اخیر بازی Red Dead Redemption 2 چه برنامه‌ای دارد و همچنین درباره جزییات بروزرسانی Halloween نیز هیچ حرفی نزده است از طرفی هم هنوز مشخص نیست این یروزرسانی چه زمانی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت و باید منتظر اعلام رسمی شرکت راک استار ماند.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید Red Dead Redemption 2 در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار